ניצנה לייטנר תסגור קמפיין הבחירות של הבית היהודי במקום בו הופיע לפניה ח"כ סמוטריץ'

הבית היהודי לא מוותר על בית שמש- שקד בשבוע הבא וניצנה דרשן לייטנר ישלימו מבצע חיזוק השורות

שקד עם הולנדר
שקד עם הולנדר

מי שמחפש הוכחה לכך שלאיילת שקד אין שום כוונות פרישה הנה לו, איילת שקד, שרת הפנים, לה היכרות עמוקה עם העיר, מתכוונת לבקר ארבעה ימים לפני הבחירות בבית שמש ולהשיב על שאלות, שאלות הכי מהותיות למערכת הבחירות ובודאי על החיבורים המחודשים עם הבית היהודי, הקשיים הפרידה מימינה של בנט, ההיפרדויות ממתן כהנא ומסילמן, החרטות וההתנצלויות ובעיקר על השיבה הביתה לבית היהודי- הבית החם שלה מאז נכנסה למערכת הפוליטית.

שקד תבקר בבית שמש ביום חמישי ה-27.10 ב' מר חשון. כותרת המפגש היא 'שיח חופשי' מה שמלמד ששקד תבוא פתוחה, מוכנה לחשיפה בפני ציבור המתלבטים בבית היהודי ובכלל בקרב אחוז המתלבטים הגבוה היום על כ-20% בקרב המצביעים.

אל שקד מתלווה מועמד הבית היהודי מר ג'רמי סלטן בעבר תושב בית שמש שנותר עם קשרים בעיר בדמות אמו שתחיה לימים טובים. אל הכנס הוזמנה סגנית ראש העיר רינה הולנדר אשר תיעדר מהמפגש, מהטעם שאינה בעיר באותו היום.

הבית היהודי יסגור את מערכת הבחירות שלו יממה לפני הבחירות כאשר לעיר תגיע מועמדת מס' 4 ברשימת הבית היהודי ניצנה דרשן לייטנר. אגב שימו לב למיקום ביקורה של המועמדת מס' 4 באותו מקום בו יופיע סמוטריץ, מה שמלמד על ההתלבטות הקשה שיש בקרב הציבור הדתי במי לתמוך, ומבחינת ציבור השומעים הכל פתוח.

ועוד נוסיף כי בשבוע שעבר התייצב בבית שמש יוסי ברודני, מס' 2 בבית היהודי למפגש חברים.

נושאים: הבית היהודי, איילת שקד, ניצנה דרשן לייטנר, בית שמש, רינה הולנדר
שקד עם הולנדר
שקד עם הולנדר
שקד עם הולנדר
שקד עם הולנדר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: