אבוטבול מפציץ: תכנית עבודה לחמש השנים הקרובות

אבוטבול לא מחכה, כבר עכשיו מציג תכנית עבודה לחמש השנים הבאות. הוא בטוח שהוא חוזר לעבוד למען כולם.

סגן השר בכנסת
סגן השר בכנסת

היום משה אבוטבול עוד הצביע בכנסת ישראל יחד עם הקואליציה, לא מוותר לעצמו על שום רגע להיות נאמן לתפקידו בכנסת ישראל, כשליח התנועה – תנועת ש"ס וכנציג התנועה בממשלת ישראל.

אבוטבול גם מתמודד למשרה אותה הכיר טוב מאוד בשתי הקדנציות בין השנים 2008 ועד 2018 מועמד לראשות העיר לקדנציה שלישית. חמש שנים עברו ובליבו אותו חיידק עשייה ויצירה לטובת העיר אותה אוהב ולמענה הוא מוכן להקדיש. ההפסקה הזמנית מבחינתו מוסיפה לו מרץ לחשוב על הצרכים הרבים שהעיר זקוקה להם.

היום

היום, לדעתו הוא המוביל לראשות העיר בית שמש מה שמחייב אותו להציג תכנית עבודה לחמש השנים הקרובות. לפני הכל אומר אבוטבול: אני בא לשרת את כל תושבי העיר ולא משנה השקפת עולמם, חילוני, דתי לאומי, חרדי כחסידי. אפעל למען כולם, ואגייס את כל ידידי מסביב לשולחן הממשלה לטובת מימוש התכנית".

״כך נפעל ביחד לתנופת בית שמש״

בניית 1000 כיתות לימוד חדשות, חוזרים לתנופת הבנייה בכלל ובפרט, בניית מקוואות ובתי כנסת, הרחבת בית העלמין, הקמת בית חולים עם 800 מיטות אשפוז תכנית שאני יזמתי בזמנו עם שר הבריאות. הוספת אזורי תעשייה ותעסוקה. אפעל בנמרצות לשיפור איכות החיים.

אני מבטיח להיות ראש העיר של כולם ולשמור על קשר ישיר עם התושב, כל תושב בעיר. אני מזמין את תושבי העיר, להיות יועצי לתפקיד, להוסיף לי לרשימה הנכבדה שציינתי. זה משה שלא הכרתם".

נושאים: בחירות 2024, בית שמש
סגן השר בכנסת
סגן השר בכנסת
סגן השר בכנסת
סגן השר בכנסת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: