נובמבר - חודש המודעות לסרטן השד

בחודש הבא יתקיים ברחבי הארץ וגם אצלנו החודש לקידום המודעות לסרטן השד. הממונה על תיק מעמד האישה ויועצת ראש העיר בשיתוף יחידת הבריאות יצאו בפעילות ובפרסום נרחב לקדם המודעות וקוראות לכל הנשים ללכת להיבדק.

גם ביג פשיין מעודד
גם ביג פשיין מעודד

עירית בית שמש מחלקת בריאות והמחלקה לקידום מעמד האשה מציינים את חודש המודעות לסרטן השד בפירסום חוצות המעודד נשים ללכת להיבדק, ולקחת אחריות על חייהן.
בנוסף יתקיים ערב מעניין וחשוב בנושא ההתמודדות עם המחלה, לקיחת אחריות אישית והחשיבות של התמיכה והקהילה בחולות ובמשפחה. וזאת על ידי סיפורה האישי והמרתק של רותי גרינליק.
הערב יתקיים במתנס גוונים ביום חמישי הבא, ציבור הנשים מוזמנות כמובן, בריאות וגם כאלה התומכות בחולות או בקרובות משפחה עם סימנים למחלה.
בית חולים הדסה יעניק לכל משתתפת שי אישי.
הכניסה חופשית!
סגנית רה"ע רינה הולנדר הממונה על קידום מעמד האשה: ״גילוי מוקדם של סרטן השד מעלה בעשרות אחוזים את סיכויי ההחלמה ולכן קיימת חשיבות גדולה כל כך להעלאת הנושא לסדר היום. השנה יצרנו שיתוף פעולה עם מחלקת בריאות לטובת העלאת המודעות בשלטי חוצות. תודה לגב' מוניק לוי מתאמת בריאות בעירייה ולאורנה נחמני יועצת לקידום מעמד האשה אשר מקדמות את הפרוייקט הזה. אני מזמינה את נשות העיר להשתתף באירוע ביום חמישי והכי חשוב- ללכת להיבדק! ״

יועצת ראש העיר למעמד האישה הגב' אורנה נחמני אומרת: ״אחרי החגים עבר כאן, זה הזמן שלכן נשים יקרות, לדאוג לעצמכן. דבר ראשון זה ללכת להיבדק. בקופת חולים, בניידת הממוגרפיה, במכונים השונים הפזורים בעיר ובאיזור. גילוי מוקדם מציל חיים! זה בדוק! ״

נושאים: סרטן השד, בית שמש, מועצת נשים, היחדה לקידום מעמד האישה
גם ביג פשיין מעודד
גם ביג פשיין מעודד
גם ביג פשיין מעודד
גם ביג פשיין מעודד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: