מתן כהנא חוזר לכנסת- הטיפול בהרכב המועצה הדתית יוקפא

ללא שר במשרד לשירותי דת לא ניתן לקדם כל שינוי במועה"ד, ההרכב המוצע יישאר על הנייר בהמתנה עד לאישור וחתימה של שר או סגן שר, בהיעדרם אין אישור למינוי הרכב המועצה הדתית בבית שמש בדגש נכון לעכשיו

3 / 5 ☆ מדרגים: 2
כבר לא שר
כבר לא שר

אחר שמליאת מועצת העיר קיבלה ואישרה את שמות המועמדים להרכב המועצה הדתית, נישאו העיניים לעבר המשרד לשירותי דת לאישור ההרכב שיועבר אליהם השבוע. שם יבחנו כל מועמד או מועמדת אם הם עומדים בתנאי קבלת תפקיד נבחר בגורם הדתי העליון בעיר.

אלא שלעיריית בית שמש אין מה למהר, והם עוד יכולים להתחרט בשם זה או אחר ולהחליפו, שכן במשרד הדתות אין שר נכון לעכשיו. השר מתן כהנא התפטר ושב לכנסת וסילק משם את חברו לסיעה יום טוב חלפון שנכנס בהסדר הנורבגי בכנסת.

בעירייה ובעיקר אצל הנבחרים החרדים השמחים מצד אחד על הסתלקותו הפתאומית של כהנא מהמשרד, מהלך שיעכב ידחה או יבטל את כל רפורמת הדת שהוביל, ומצד שני מאוכזבים שאין שר שיוכל לאשר הרכבי מועצה דתית ובכללם את ההרכב המוצע בבית שמש. ללא שר במשרד לשירותי דת לא ניתן לקדם שינוי כלשהו.

הנה אם כן, מסעה של ראש העיר לארה"ב לפחות מבחינת דאגה למועצה הדתית ולבחירת נציג ש"ס לראשותה לא יתקדם אפילו מ"מ בימי שהותה שם.

מחר כינוס הכנסת אחר הודעתו המפתיעה בערב שבת של כהנא, כדי לבחון הכוונות המעשיות של ראש הממשלה באם מתכוון להשיב את כהנא לתפקידו באם יחליט למנותו בהחלטת ממשלה כסגן שר ואז כל הסמכויות יושבו לו להמשיך בכל מה שהחל.

המרוויחה מכל ההסתבכות הזו היא הגב אתי מאיר אשר יכולה להמשיך לעבוד ולטפל בסוגיות המובאות בפניה.

נושאים: מתן כהנא, מועצה דתית, בית שמש
כבר לא שר
כבר לא שר
כבר לא שר
כבר לא שר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:32 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מתן כהנא חוזר לכנסת- הטיפול בהרכב המועצה הדתית יוקפא
ישראל
(1 / 5)

נכתבה ביום ראשון, 15 במאי 2022, 03:26

כתיבה ברמה נמוכה מכל הבחינות

מתן כהנא חוזר לכנסת- הטיפול בהרכב המועצה הדתית יוקפא
גולש אנונימי
(5 / 5)

נכתבה ביום ראשון, 15 במאי 2022, 02:25

תודה