מתכוננים לאירוע מיוחד ברמה ביום העצמאות

אירועי הזיכרון והעצמאות יהיו שונים מהרגיל, עם השכול הכבד, עם האבדן והמחסור של חברים יקירים, מדינת ישראל תציין יום הולדתה ה-76 בתפילה, וגם בשירה.

מפגש עם הנוער
מפגש עם הנוער

הימים לא פשוטים, מלחמה בצפון, מלחמה בעזה, מפונים לא בביתם, מצב לאומי שפוף ובכל זאת צריכים לחגוג. לשמוח, לציין את יום העצמאות ה-76 של המדינה. כמסורת הטובה ברמה יתקיים גם השנה האירוע המרכזי בהובלת רינה הולנדר ודוד וקנין.

במפגש של המשנה לרה"ע רינה הולנדר עם הקומונרים של תנועות הנוער ברמב"ש, יחד עם מנהל הרכש דוד וקנין והיוצר דודי פרישמן הסבירה הולנדר כי השנה, אירועי הזיכרון והעצמאות יהיו שונים מהרגיל. השנה, אנחנו בעיצומה של מערכה בה איבדו את חייהם אנשים רבים, לרבות 13 תושבי העיר ולכן מחד, אנחנו מגבירים את אירועי הזכרון ומאידך, נחגוג את יום העצמאות בצורה שונה.
רינה הולנדר: השנה, בערב יום העצמאות, יתקיים טקס מעבר מזכרון לעצמאות ולאחריו תפילת הודיה והלל של יום העצמאות, ורק לאחר מכן יתקיים מופע מוזיקלי בהשתתפות זמרים ציוניים דתיים המבינים את משמעות החג והמתאימים לציונו בשנה מורכבת זו: מחד, עצב וזכרון ומאידך- הודיה לקב"ה על כך שיש לנו מדינה, יש לנו צבא, ועל אף השכול והעצב, ראינו גם ניסים ומעשי גבורה.
אנחנו מזמינים את כלל הציבור להגיע ולהשתתף בטקס המעבר ובתפילה, מתחילים בשעה 19.00.
תודה לתנועות הנוער אשר נרתמות ומסייעות, וכן לדוד ולדודי על ההפקה והארגון.

נושאים: בית שמש, רינה הולנדר, דוד וקנין, יום העצמאות, רמת בית שמש א
מפגש עם הנוער
מפגש עם הנוער
מפגש עם הנוער
מפגש עם הנוער
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: