מתחלפים באחריות- התחבורה עוברת לידי פרנקל

ממונה התחבורה הנכנס חבר מועצת העיר הרב אברהם פרנקל נפגש השבוע עם ממונה התחבורה היוצא הרב יוסי גולדהירש יחד עם ראש מדור תחבורה ציבורית מר בני לוינשטיין

מתחלפים פרנקל וגולדהירש
מתחלפים פרנקל וגולדהירש

שלושת בעלי התפקיד בכותרת המשנה נפגשו השבוע לחפיפה לאחר המינוי של חבר מועצת העיר הרב פרנקל נציג חסידי ברסלב הממונה גם על החברה הכלכלית - כממונה התחבורה בעיר. תיק התחבורה היא תיק בעל משמעות לרבים מצרכני ההתניידות בעיר. הממונה על התחבורה מרכז את הפעילות לקראת העליה למירון, והשנה בע, ה אם יתאפשר בשל המלחמה, הוא עשוי לנהל תיק בצל החלטות הוועדה לכשלי האסון במירון.
גולדהירש סיכם את תקופתו בתפקיד והם דנו על התהליכים שנמצאים בעיצומם, על ההכנות לקראת החגים של תחבורה ציבורית יעילה ומתוגברת. תהליכי העבודה מול משרד התחבורה ועובדי העירייה.

פרנקל פרט את התכניות לעתיד, בדגש על הרחבת השעות המענה בלילות, הוספת מסלולים ויעדים, עיבוי התחנות בשכונות החדשות ובעיקר הרחבת ותגבור השירות והמענה לתושב. כאשר כבר בימים הקרובים יתחילו עבודות בהיקפים של מיליוני שקלים עבור בניית התחנות החדשות ותגבור התחבורה הציבורית..

הרב פרנקל הודה לגולדהירש על השנים הרבות בתפקידו כממונה התחבורה בבית שמש ובעשייה הציבורית בכלל ובירך אותו בהמשך הצלחה וסיעתא דשמיא בכל מעשה ידיו.

נושאים: בית שמש, תיק התחבורה, נחמן פרנקל
מתחלפים פרנקל וגולדהירש
מתחלפים פרנקל וגולדהירש
מתחלפים פרנקל וגולדהירש
מתחלפים פרנקל וגולדהירש
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: