שיקופית: "גבאי הקים מפלגה ומנהל קמפיין בחירות מתוך לשכתו כרמ"ט ראש העיר"

ברומברג דורש מהיועמ"ש להשעות את גבאי מעבודתו בשל הפרת חוקי הבחירות. שיקופית טוענת גם לסרטון שהופץ מתוך לשכת ראש העירייה – מעשה נגד חוקי הבחירות של מדינת ישראל

נתי גבאי
נתי גבאי

ערב בחירות, וההקפדה על מינהל תקין בימי הבחירות נדרשת שבעתיים. אתמול, נפגש מתי גבאי עם בנצי גופשטיין מנכ"ל עוצמה יהודית. גבאי היום גם רמ"ט בלוך, וגם ראש מפלגה מתמודדת בבחירות הקרובות.

יש מי שמטריד אותו הסיפור הזה, ישעיהו ברומברג משיקופית שיגר מכתב דרישה ליועץ המשפטי של העירייה ל הפסיק עבודתו של גבאי בעירייה. "מר נתי גבאי הודיע על התמודדותו למועצת העיר מטעם סיעת הציונות הדתית. בימים האחרונים הובא לידיעתי כי למרות הצהרות על כוונה לעזוב את העירייה לאלתר, מר נתי גבאי טרם התפטר מהעירייה ומקיים אירועים פוליטיים בזה אחר זה עובר לתפקידו בעירייה, כך לדוגמא קיים אתמול ביקור פוליטי בכנסת ישראל ועובר לכך נותן הוראות לעובדי העירייה".

לו"ז הבחירות שפורסם בחוזר מנכ"ל קטובע א היום האחרון לפרישת עובדים בעירייה המתכוונים להתמודד בבחירות. המועד הקבוע בחוק הוא הראשון לספטמבר, כלומר בעוד כחמישים ימים מהיום. למות זאת דורש מר ברומברג להשעות את גבאי מפעילותו בעירייה." פעילות זו של עובד עירייה המנהל קמפיין בחירות מעלה חשד כבד כי הפעילות היא פוליטית למען סקטור מסוים וזאת מתוך מטרה להביא הישגים בבחירות למפלגה שהוא מתמודד מטעמה ועומד בראשה".

נקודה שניה במכתבו של ברומברג היא פרסום הצהרת התיכה מתוך לשכת ראש העירייה. "הצהרה משותפת של שר האוצר יחד עם ראש העיר בלשכתה וזאת בניגוד לפסיקה של ועדת הבחירות (השופטת תמר נאות פרי תר"מ 25/26), התיעוד אף עלה לרשתות עירוניות וזאת בניגוד לכל דין".

מר ברומברג לא דורש הפעלת סנקציות נגד העירייה או העומדת בראשה בעניין זה.

אגב למרות שהנושא מוכר לכלל חברי מועצת העיר, וכולם ב'סוד' העניין, המתלונן הוא דווקא גורם חיצוני מחוץ לעירייה.

נושאים: בחירות 2023, בית שמש, נתי גבאי, הציונות הדתית, שיקופית
נתי גבאי
נתי גבאי
נתי גבאי
נתי גבאי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: