משרד הבינוי והשיכון יפרסם מכרזים להקמת פארק תעסוקה וקניון ראשון במרכז העיר בית שמש

פארק התעסוקה החדש ישתרע על פני 54 דונם הכוללים כ-62,000 מ"ר לתעסוקה וכ-1000 מ"ר לשטחי מסחר, קאנטרי קלאב ומרכז תיירות שצפוי לכלול מלונית ליולדות. הקניון החדש יבנה בלב שכונת מגורים בעיר ויהווה מוקד לבילויים וקניות לטובת התושבים

וויו פוינט
וויו פוינט

משרד הבינוי והשיכון ועיריית בית שמש מקדמים בימים אלה את בנייתם של קניון ראשון ובניין משרדים במרכז העיר בלב שכונות מגורים, וכן את הקמתו של פארק תעסוקה גדול הכולל מבני תעסוקה, קאנטרי קלאב, מלונאות ומסחר.

משרד הבינוי והשיכון, באמצעות חברת יהל מהנדסים מנהלת הפרויקט, מזמין יזמי נדל"ן להתמודד בשני מכרזים לבניית הקניון, מבנה המשרדים ופארק התעסוקה. אירוע לחשיפה ראשונית של המכרזים יתקיים ב-6 בפברואר, והצעות למכרזים ניתן להגיש עד ל-17 בפברואר.

"כפיר – פארק תעסוקה חדיש עם נגישות גבוהה לתל אביב ירושלים ונתב"ג"

במסגרת המכרז הראשון, משרד הבינוי והשיכון משווק קרקעות בפארק התעסוקה "כפיר". הפארק משתרע על פני 54 דונם, הכוללים כ-62,000 מ"ר לתעסוקה בשלושה מבנים וכ-1,000 מ"ר לשטחי מסחר. בנוסף, בפארק מתוכננים להיבנות גם קאנטרי קלאב בשטח של כ-23,000 מ"ר, ומרכז תיירות שצפוי לכלול מלונית ליולדות.

בניית הפארק מייצרת ליזמים הזדמנות עסקית אטרקטיבית. העיר בית שמש היא במיקום אסטרטגי ונגיש: רק 45 דקות נסיעה מירושלים ברכב או ברכבת, 35 דקות נסיעה מתל אביב ברכב או רכבת ו-25 דקות נסיעה מנתב"ג. לפארק התעסוקה ישנם כבישי גישה המחברים אותו ישירות לכביש המהיר – כביש 38 שמחבר לכביש 3855, כך שהכניסה והיציאה מהפארק הן לא דרך העיר. הפארק ימוקם על גבעה המשקיפה על המרחבים הירוקים של שמורת טבע.

קניון ראשון במרכז העיר

המכרז השני של משרד הבינוי והשיכון הוא לבניית קניון ובניין משרדים חדשים. הקניון צפוי להשתרע על פני כ-28,700 מ"ר, ולהכיל חנויות ורשתות שיווק שייהנו מקהל צרכני גדול ומתפתח וביקושים גבוהים מצד התושבים.

בסמוך לקניון ייבנה גם בניין משרדים בשטח של כ-15,000 מ"ר (כ-12 קומות) עם קומת מסחר בקומת הקרקע, שיאכלס חברות ועסקים רבים ויספק מקומות עבודה לתושבי העיר והסביבה.

בני דרייפוס, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון: "כיום מתגוררים בבית שמש כ-130 אלף תושבים, ובימים אלה ישנן כ-12,000 יחידות דיור חדשות בעיר בתהליכי הקמה, כך שאוכלוסיית העיר צפויה להכפיל את עצמה בתור עשור. תכנית משרד הבינוי והשיכון להקמת אזור מסחרי גדול וקניון בלב העיר, יעודדו פתיחתם של מקומות עבודה נוספים, ויחזק את העיר, את תושביה ואת האזור כולו".

לדברי ראשת העיר בית שמש ד"ר עליזה בלוך, "העיר בית שמש נמצאת בשנים האחרונות בתנופת פיתוח אדירה, ושדרוג והרחבת אזורי התעסוקה של העיר תופס חלק נכבד בתנופת ההתחדשות ומהווה חלק חשוב ומשמעותי בצמיחתה. בית שמש טובה לעסקים - העירייה מזמינה יזמים וחברות עסקיות לקחת חלק במכרזי משרד השיכון ומתחייבת לאפשר להם מסלול ירוק, ללא ביורוקרטיה וללא חסמים מיותרים".

נושאים: פארק מסחר ושירותים
וויו פוינט
וויו פוינט
וויו פוינט
וויו פוינט
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: