משרדי מי שמש סגורים לציבור- מישהו זכר להודיע?

ולא רק בימי חול המועד, גם בימי שגרת הקורונה, צריך להגיע לדלת כדי לדעת שהמשרדים סגורים. המנכ"ל: פרסמנו. מישהו ראה? במקוונים, , העיתונות העדכנית לכל יום, אין מודעות כאלה.

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
אין קבלת קהל.
אין קבלת קהל.

תאגיד מי שמש, עובד או לא. מי שניסה להגיע לתאגיד מי שמש בימים הטרופים האלה התאכזב. הפסיד נסיעות ודקות נסיעה לא מעטות. הוא נתקל בדלתיים סגורות בשתי הקומות של התאגיד, קומה 5 וקומה 6 בבניין המשרדים בביג.

"בהתאם להנחיות משרד הבריאות יינתן מענה טלפוני, לא תתקיים קבלת קהל במשרדי החברה", כך מופיע בקישור גוגל למשרדי תאגיד מי מש.

אמנם חול המועד, ואם המשרד סגור מדוע שלא יימסרו הודעות לציבור.

אגב המשרדים סגורים בכל ימי הנגיף בגל ב. העובדים לא הוצאו לחל"ת ועבודה מתבצעת רק באמצעות הטלפון. מעניין? מי מאישי הביקורת של התאגיד יבדוק את הנושא הזה?

ניסינו טלפונית עם התאגיד בטלפון 1-800-848-888 קיבלנו את המענה הבא: משרדנו סגורים כעת, שעות הפעילות הנן בימים א ב וה בין השעות 8 ועד ... וכן הלאה. נשמח לעמוד לרשותכם בימי הפעילות. איך? אם המשרדים סגורים גם אחרי חול המועד איך זה מסתדר עם ההודעה "בהתאם להנחיות משרדי הבריאות...".

רק באתר העירייה שם מופיע הפניה לאתר מי שמש אפשר למצוא שהמשרדים סגורים.

אז באמת מדוע מי שמש לא עובדים? תאמרו בודאי ימי חג.

אם ימי חול המועד עסקינן מה הבעיה להשאיר הודעה קולית בקשר הטלפוני כי משרדינו סגורים. אז, אין הודעה קולית. אולי מודעות בתקשורת הרבה המופצת בעיר למנוע טרחת קהל להתקשר או להתייצב במקום.

פנינו למנכ"ל התאגיד מר פלד דיכטר. "יש תורנות וכוננות לכל מקרה. אין פעילות משרדית". הבהרנו כי התורנים לא ענו לטלפונים. הוא שאל לאיזה טלפון התקשרנו. השבנו כי לטלפון 1-800 והוסיף שהיו מודעות.

כאן קטע את השיחה ולא המשיך להשיב.

ואיך זה מסתדר עם ההודעה כי המשרדים סגורים?

היכן היו מודעות, מר פלד? פלד לא השיב. מן הסתם כיוון אולי למודעות בעיתונות הכתובה. מה קורה עם התושבים שלא יצאו ולא לקחו עיתונות כזו? וכמה בכלל קוראים עיתונות נייר בימים אלה?

באתרי המדיה המקוונת, שהיא העיתונות השרירה וקיימת לכל ימי החג שלא בדומה לעיתון נייר הנאסף ביום אחד ונזרק למחרתו, המקוונים נשארים לימים רבים ארוכים. שם לא נמצאה כל מודעה.

האם כך משרתים ציבור?

נושאים: מי שמש, שירות הציבור, פלד דיכטר.
אין קבלת קהל.
אין קבלת קהל.
אין קבלת קהל.
אין קבלת קהל.
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
משרדי מי שמש סגורים לציבור- מישהו זכר להודיע?
כמה רוחנכתבה ביום חמישי, 08 באוקטובר 2020, 05:09

יש מודעה באתא של מי שמש, בפייסבוק מה צריך עוד?

משרדי מי שמש סגורים לציבור- מישהו זכר להודיע?
המצליף
(5 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 08 באוקטובר 2020, 04:43

מי שמש כמו כל תאגידי המים,חושבים שהם במערב הפרוע,דופקים חשבןנות מים משותפים כאילו יש נזילות ועכשיו לך תוכיח שאין לך אחות,בושה של התנהלות,ועכשיו הזלזול בצרכנים שלא מודיעים בכל המדיות שהם בחופשה....אפשר לחשוב,מים זה חיוני והם מקבלים בכל מקרה לפי תור מוזמן מה הבעיה שיעבדו?? וחוץ מזה לפחות שיתנו שרות לפגישת זום,שילמדו לעבוד עם אינטרנט...למרות שזה בטח קשה נורא להם כל נושא האינטרנט