מפגשי שיח 'להחזיר את הפרופורציות הבריאות לעם' בבית שמש

מפגש אחד יתקיים ביום ה-15.5 בבית הרושמות, פרטים על מיקום המפגש ועל מועד המפגש השני אצל הרשומות. פרטים בכתבה.

יוזמה של מיה אוחנה מורנו
יוזמה של מיה אוחנה מורנו

"בתקופה זו של אירועים גורליים במדינה, כשסביבנו שיח חברתי קשה ומפלג בחרנו ליזום מעגל של שיח מכבד ומקרב בין הקולות השונים. את המפגש תנחה מנחה מ" אנשים אחים אנחנו " המפגש הוא מתוך הכרה בחשיבות החיבור בתוך עם ישראל, וכביטוי שלו - היכולת של כולם לשבת יחד, לפתוח את הלב, להקשיב גם למי ששונה, ולהרגיש שיש מי ששומע." כך יוזמה מתנהלת מאליה ברחבי הארץ, מגיעה גם לעירנו.

היוזמה היא ארצית, ובבית שמש כאמור יתקיים מפגש במהלך חודש מאי, אחרי יום העצמאות. המפגש הראשון בבית שמש יתקיים ביום שני ה 15.5 בשעות 20.00-22.00 בבית שמש. המפגש הינו ללא תשלום אך מחייב הרשמה מראש.

לפרטים נוספים ולהרשמה מוזמנות ליצור קשר. מרים-054-4223166 איילת-052-6258776

נכון להיום, נרשמו כבר כמה נשים והציפייה היא להכפיל את כמות הנרשמות. הבשורה היא שכבר יש שני מועדים לקיום מפגשים מהסוג הזה. איילת, אחת היוזמות של המפגשים בעיר אופטימית בכמות. המפגשים יתקיימו בביתן של הרושמות, כך שתידרשו להתקשר למספרי הטלפון לעיל.

יוזמת 'אנשים אחים אנחנו' הוקמה על ידי ישראלים פשוטים וטובים ללא כל שיוך או כוונה פוליטית בהובלת מיה אוחנה מורנו (אלמנתו של סא"ל במיל' עמנואל מורנו ז"ל)
"אנו פועלים בימים הסוערים הללו כדי להחזיר את הפרופורציות הבריאות לעם ולהזכיר כי למרות המחלוקת המכנה המשותף הרחב ביותר גדול וחזק מהכל, אנחנו עם אחד". נכתב בדף הפייסבוק שנפתח לקדם את הרעיון..

נושאים: מיה אוחנה מורנו, אנשים אחים אנחנו, מפגשי שיח. בית שמש
יוזמה של מיה אוחנה מורנו
יוזמה של מיה אוחנה מורנו
יוזמה של מיה אוחנה מורנו
יוזמה של מיה אוחנה מורנו
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: