סיפורו של פייק חדשות: "לקחו תמונה ישנה והוציאו אותה מההקשר שלה"

בניגוד לפרסומים מגמתיים, שהם פייק חדשות מוחלט, הרב אלחנן פרץ תומך במשה אבוטבול לראשות העיר בית שמש. "הודעה רשמית תצא בקרוב מאוד!"

תמונה בשימוש לפייק...
תמונה בשימוש לפייק...

ידיעה שהופיעה היום באתר חדשות מקומי סיפרה סיפור, שאם היה בו אמת באמת הוא היה דרמה. הנה הידיעה: "דרמה ספרדית בבית שמש, הגאון הגדול רבי אלחנן פרץ מורה לבני קהילתו השוכנת בבית שמש ולקהילות הסרים למרותו לתמוך אך ורק בשמואל גרינברג." ומוסיפה הידיעה עוד פרטים כדי להוסיף אותנטיות לתוכן: "הגאון הגדול רבי אלחנן פרץ אמר כי אדם כמו משה אבוטבול אינו מתאים לנהל את בית שמש, הוא אינו מאמין שמועצת גדולי התורה של ש"ס תומכת באדם מסוכן שכזה."

באמת? שאלנו את מקורבו של הרב פרץ, יגאל חדד מי שמכהן כחבר מועצת העיר והיה שליחו ומקורבו של הרב פרץ. התשובה היתה חד משמעית: לא נכון!!! כדי לוודא שלחנו עוד שאלה: הרב פרץ תומך במשה אבוטבול? התשובה חד משמעית: "כן".

לידיעה צורפה תמונה בה נראה הרב פרץ מבקר אצל הרב לנדו יחד עם הרב גולדברג. מעל התמונה שפורסמה בטוויטר הכתב מאת מנחם קולדצקי: הגר"א פרץ רבה של רמת בית שמש ב והגר"א גולדברג רבה של תל ציון עלו אמש למעונו של רבן ישראל להתייעצות בענייני השעה". ידיעה שפורסמה לפני כשלושה שבועות. אין שום קשר לבחירות, ואין שום מילה על העדפת מועמד זה או אחר.

מדוברות מטה אבוטבול המועמד לראשות העיר אומרים כי כל מועצת גדולי התורה של שס תגיע לבית שמש והרבנים הם עם הרב אבוטבול על מלא. כולל הרב פרץ? "חד משמעית.".

נושאים: טויטר, משה אבוטבול, בחירות 2024, הרב אלחנן פרץ
תמונה בשימוש לפייק...
תמונה בשימוש לפייק...
תמונה בשימוש לפייק...
תמונה בשימוש לפייק...
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: