מעל ל-50% מהאוכלוסיה הבוגרת בעיר מחוסנת

זו הדרך להחליף צבע ברמזור, חיסונים לאוכלוסיה. עד עכשיו חוסנו מעל ל-50% מאוכלוסייה הבוגרת. (מעל גיל 60). אם תוסיפו לה את סך חולי הקורונה שהיו בשלושת הסיבובים. כמעט 10% מאוכלוסיית העיר כבר מחוסנת

חיסונים בכללית
חיסונים בכללית

בעיר בית שמש בוצעו עד עתה : 7450 חיסונים, מתוכם 4500 חיסונים מגיל 60 ומעלה. מה שאומר שיותר מ-50% מהאוכלוסיה הבוגרת בעיר כבר קיבלה את החיסון מפני קורונה.

בבית שמש 4546 תושבים עד גיל עד גיל 69 ע"פ נתוני האוכלוסין של עיריית בית שמש. . מעל גיל 60 עוד כ-4000 איש. ובסה"כ מונה האוכלוסיה הבוגרת 8500 אנשים. מתוכם חוסנו כאמור כ-4500 הרי לכם מעל ל50% מאוכלוסיה הבוגרת בעיר מחוסנת.

היתר, על פי דיווח העירייה היום, כ-2900 חיסונים ניתנו לאנשים שהוגדרו קבוצות חיסון למרות שהם מתחת לגיל 60, כמו מורים, עובדים ייעודיים, (אחיות, רפואה וכד').

אם תוסיפו את סך החולים שחלו בקורונה במהלך שלושת הסיבובים. הרי שבבית שמש אנחנו קרובים ל-10% מהאוכלוסיה שהיא מחוסנת!!! מי באופן טבעי, אחרי מחלה, ומי אחרי קבלת חיסון.

ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך: "בית שמש נותנת כתף. אני קוראת לכל מי שצריך להתחסן לגשת ולעשות זאת ללא השתהות. זו הדרך שלנו לנצח את הקורונה בצד שמירה על הנהלים. רק אם נתחסן ונקפיד על מסכות ונמנע מהתקהלויות נוכל לחזור לפגוש את סבא וסבתא , נוכל לחזור לאירועי תרבות ונוכל לקיים לימודים סדירים. אני קוראת לכם תנו כתף"

נושאים: חיסונים, כללית, מאוחדת, מכבי, לאומית. בית שמש
חיסונים בכללית
חיסונים בכללית
חיסונים בכללית
חיסונים בכללית
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: