מנכ"ל העירייה הבא: אוהד שגב תושב העיר עכו

מנכ"ל עיריית עכו בעבר, שהתמודד בבחירות האחרונות וכשל, שימש גם כמנכ"ל עיריית חיפה ופוטר (טוען שהפיטורים הקדימו רצונו לעזוב) יידרש לצלוח משימה לא פשוטה בישראל, קו נסיעה יומי מעכו לבית שמש והפוך. המינוי תוצר שידוך של חבר מדגל התורה . בהצלחה

1 / 5 ☆ מדרגים: 1
אוהד שגב
אוהד שגב

ראש העיר בית שמש, שמואל גרינברג, הודיע על מינויו של אוהד שגב לתפקיד מנכ"ל עיריית בית שמש. מינויו של שגב יעלה על שולחן מועצת העירייה בישיבת המועצה החגיגית שתתקיים מחר יום רביעי. היום יוצג לפני חברי הנהלת מועצת העיר בישיבתה הראשונה.

לדברי ההודעה שיצאה מלשכת הדוברות: "שגב בעל ניסיון רב בשירות הציבורי בכלל ובעולם המוניציפלי בפרט. תחילה כמנכ"ל עיריית עכו, שם הפך את העירייה מרשות נכשלת לעירייה מתקדמת, חדשנית ופורצת דרך, הוביל רפורמה מקיפה בארגון, הסכם גג ופרויקטים משמעותיים. לאחר מכן כמנכ"ל עיריית חיפה שם הוביל פרויקטים משמעותיים בהיקפים של מיליארדי שקלים." נציין כי שגב פוטר מתפקידו כמנכ"ל העירייה בידי ענת קאליש ראש העיר היוצאת של חיפה.

בהודעה לא צויין פרט חשוב מאוד, שגב תושב העיר עכו, התמודד על ראשות העיר מול עמיחי בן שלוש שניצח בהפרש זעום. שלוש קיבל 51.8% שגב הסתפק עם 48.2%. מינויו הוא מינוי במסגרת משרות אמון, ולכן מותר לו לגרינברג להביא מי שנראה בעיניו.

את השידוך בין גרינברג לבין שגב יצר חבר מועצת העיר חיפה מיכי אלפר איש דגל התורה שהמליץ לגרינברג על שגב מהיכרותו איתו כמנכ"ל עיריית חיפה.

ראש העיר, שמואל גרינברג: "אני מברך את אוהד שגב על מינויו לתפקיד. הוא מביא עמו כשני עשורים של ניסיון עשיר בעולם המוניציפלי ואני בטוח ביכולותיו לקדם את העיר והעירייה למקומות שאליהם אנו שואפים ומכוונים, בראש ובראשונה שיפור השירות לתושבים וקידום תכניות הפיתוח החשובות שעומדות בפנינו. בהזדמנות הזו אני רוצה להודות למנכ"ל היוצא, יוחנן מאלי, על ההעבודה האינטנסיבית למען התושבים. מאז היבחרי עמד יוחנן לצידי במסירות ועזר וסייע בכל הנדרש ועל כך הערכתי ואני מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".

מנכ"ל העירייה הנכנס, אוהד שגב: "אני מודה לראש העיר שמואל גרינברג על הבעת האמון ועל ההזדמנות לקחת חלק בעשייה כה חשובה למען העיר בית שמש ותושביה תחת חזון ראש העיר. העשייה במסגרת המגזר הציבורי הינה שליחות ואני שמח לקחת חלק בתנופת העשייה של בית שמש, אשר ידועה כעיר העתיד וכאחת הערים עם הפוטנציאל הגדול בישראל".

אוהד שגב בן 53 נשוי ואב ל-4 נולד וגדל בעכו, תושב העיר למעט תקופת לימודיו. בעל תואר ראשון בסטטיסטיקה ותואר שני במנהל ציבורי, שירת בצה"ל.

דמותו של אוהד שגב אינה נעלמת, רפרוף בגוגל מספר בראיונות על דמותו של המנכ"ל הבא. האם זה המנכ"ל שהעיר בית שמש על מורכבותה זקוקה לו? האם אוהד שגב יעתיק מיקום מגוריו לבית שמש או שיעדיף לפתוח קו נסיעה יומי בקו עכו בית שמש? לא קיבלנו תשובה עדיין. ברור ששעתיים וחצי ביום, נסיעה בקו פתוח בלי פקקים- כיוון אחד- יתישו את האיש גם אם הוא בא עם כל הרצון והיכולת למלא את התפקיד.

נושאים: בית שמש, עכו, חיפה, אוהד שגב, מנכל.
אוהד שגב
אוהד שגב
אוהד שגב
אוהד שגב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:11 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
מנכ"ל העירייה הבא: אוהד שגב תושב העיר עכו
ויסאם
(1 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 04 באפריל 2024, 01:40

כנראה עיתונאי לא טוב לו עם אנשים מקצוענים