ממונה על שפע חנוך דרגנר: "השנה תוגברו כוחות העבודה בפינוי האשפה ובאיסוף המחזור."

ערמות אשפה בשפת המדרכות ולצדי הרחובות. האם יצליחו עובדי שפע לגבור על הלחץ? אין ספק לחץ אדיר לקראת כניסת החג. וגם על ביעור חמץ בשכונות והקפדה על אש...

מיכל אשפה
מיכל אשפה

מכולות פינוי אשפה, חביות ייעודיות לשריפת חמץ, תגבור עובדי ניקיון, ניקיון בשטחים פתוחים, שיפור תשתיות, ביוביות, צוותי כיבוי וצוות פיקוח עירוני מתוגבר הן חלק מהפעולות שיהיו במיקוד עיריית בית שמש - מינהל תפעול עד כניסת החג ברחבי העיר. ראש העיר שמואל גרינברג: “אנו מתגברים את עובדי הניקיון ועובדי התשתיות על מנת להגביר את ההספק עד החג ולאפשר לתושבי העיר לחגוג בסביבה נקייה ומטופחת”

בעיריית בית שמש - מנהל תפעול עובדים בשבועות האחרונים במרץ על שיפור פני העיר לקראת חג הפסח, על מנת להבטיח לתושבי העיר סביבה נקייה ונעימה בחג. ראש העיר כינס עם צאת השבת את עובדי ומנהלי מינהל תפעול, שמע מהם על ההכנות האחרונות לשיא מבצע פסח והודה להם על המאמצים המרובים בשבועות האחרונים.

כחלק ממדיניות ראש העיר גרינברג יחד עם מחזיק תיק שפ"ע סגן רה"ע חנוך דרנגר, הלילה תחל היישורת האחרונה, "48 שעות הזהב" במסגרתם בעיר ייפרסו 230 חביות שיחולקו בנקודות בשכונות. בבוקר שריפת חמץ יתגברו בעיר 10 צוותי עבודה מקצועיים ובנוסף 10 צוותי פיקוח עירוני, 5 צוותי כיבוי וביוביות. לצורך ניקיון העיר לאחר שריפת חמץ יתוגברו עובדי הניקיון, פקחים עירוניים, פקחי תברואה וקבלנים חיצוניים שיסייעו לצוותים העירוניים.

יחידת השיטור העירוני המשולבת נערכה לקראת החג עם פקחים שיתפרסו במוקדים השונים – גנים ציבוריים, פארקים וריכוזי קהל ברחבי העיר, להגברת תחושת הביטחון של התושבים. אגף הביטחון מגבירים סיורים בכל רחבי העיר ובפארקים וגנים ציבוריים, באמצעות המוקד העירוני, יפעילו את האגפים בפעילות יזומה בכל הקשור לניקיון ואחזקת העיר ומתן מענה לתושבים, בדגש מיוחד על ניקיונות יסודיים של כל הגנים הציבוריים והפארקים בעיר.

הציבור נקרא לשרוף חמץ אך ורק במכולות שהוצבו ברחבי העיר. השנה תוגברו המקומות והוגדלו המכולות על מנת לאפשר לכולם לשרוף את החמץ בתוך המכולות ולא בשריפות עצמאיות שיכולות לצאת מכלל שליטה.

ראש העיר, שמואל גרינברג: "הערב אנו מתחילים את 48 שעות הזהב כדי שתושבי בית שמש יחושו ויהנו מעיר נקייה ומטופחת. עיריית בית שמש תמשיך לשקוד על ניקיונה של העיר לטובת ורווחת התושבים והאורחים הבאים בשעריה במהלך כל השנה ובעיקר בחגים, וביתר שאת לקראת חג הפסח. אנו מתגברים את עובדי הניקיון ועובדי התשתיות על מנת להגביר את ההספק עד החג ולעמוד בכל היעדים שהצבנו לעצמנו לקראת החג שיהיה הפסח הנקי ביותר שידעה בית שמש".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק שפ"ע, חנוך דרנגר: "כחלק מהיערכות אגף שפ"ע לחג, השנה תוגברו עובדים לעבודות בתחומי הניקיון, פינוי אשפה והמיחזור. אנו משקיעים מאמצים, משאבים וכח אדם משמעותי כדי שתושבי העיר יחושו את ההתחדשות והפריחה בעיר וכדי שבית שמש תהיה נקייה, מטופחת ומזמינה בחג הפסח. אני מודה לראש מינהל תפעול דודו ג'מו, למנהלת אגף שפ"ע ענבר קשת וכל מנהלי האגפים והמחלקות על תפקוד מרשים ויוצא מן הכלל".

דודו ג'מו ראש מנהל תפעול: "עובדי המנהל מגוייסים באופן מלא להכין את העיר לקראת החג בהתאם למדיניות רה"ע גרינברג וסגן רה"ע וממונה תפעול דרינגר. אנחנו שבים וקוראים לשרוף חמץ רק במכלים המיועדים. כך נבטיח עיר נקייה וכשרה

נושאים: אשפה, בית שמש, שפע, ביעור חמוץ, ניקיון העיר
מיכל אשפה
מיכל אשפה
מיכל אשפה
מיכל אשפה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: