מטה החירום התכנס והוציא הוראות לציבור

בלוך לתושבים בהרגעה כללית: "אנחנו בימים מורכבים, אין לי ספק כי בזכות תחושת הערבות והעזרה ההדדית שיש בתושבי בית שמש נעבור את הימים הללו בהצלחה"

מטה החירום התכנס והוציא הוראות לציבור
מטה החירום התכנס והוציא הוראות לציבור

עיריית בית שמש קיימה הבוקר הערכת מצב נוספת לאור התפתחות במשבר הקורונה וההנחיות החדשות מטעם משרדי הממשלה וגופי החירום. בהערכת המצב נכחו מנכ"ל העירייה ובכיריה תוך הקפדה על כללי ההתכנסות החדשים. ראש העיר מקיימת התייעצויות ומעדכנת את הנהלת העיר במהלך האירועים וההתפתחויות השונות תוך הקפדה על כללי ההתכנסות.
1. עבודת העירייה נמשכת וכך גם השירות לתושב. בהתאם להנחיות לא תתקיים קבל קהל. השירותים הדיגיטלים מתקיימים כרגיל. עובדים הפועלים בשטח פועלים כרגיל. עבודה מרחוק תתבצע רק אם ניתן לבצעה באופן מלא, היתר ימשיכו לעבוד מבניין העירייה. מנהלי אגפים יקיימו הערכות מצב ויעדכנו את מנכ"ל העירייה בנושא.

2. מערכת החינוך הפורמלית ומערכת החינוך הבלתי פורמלית מושבתת כולה. מינהל החינוך יעמוד בקשר במהלך הימים הללו עם כל מנהלי המוסדות למתן הנחיות והקפדה על חיזוק המעטפת הרגשית של תלמידי העיר. מנהלי המוסדות עמלים על ארגון מסגרת של למידה פדגוגית מרחוק ויודיעו על כך להורים. השירות הפסיכולוגי ייתן מענה לצוותי המורים ולתלמידים.

3. כל מוסדות הבילוי והפנאי סגורים.

4. מנכ"ל העירייה ואגף הרווחה ירכזו מערך מתנדבים להפעלה בהתאם לצרכים המתפתחים למתן מענה לאכולסיות נזקקות. ראש העיר מזמינה וקוראת לתושבים להצטרף למערך המתנדבים. לפניות נא לחייג למוקד 106.

5. אגף הגבייה פותח קו חם לבעלי העסקים - כל בעל עסק שנתקל בקשיים בתשלומים שוטפים מוזמן לפנות לאגף הגביה ולקבל מענה. עיריית בית שמש קשובה לציבור בעלי העסקים, ניתן להגיש בקשה לקבלת דחייה בתשלומי הארנונה. לפניות: 1700-500-521.

6. צוותי שפ"ע פועלים ברחבי העיר בכוחות מתוגברים כדי לשמור על רמת התברואה בעיר.

7. צוותי הרווחה והמוקד העירוני מתוגברים וערוכים לקליטת פניות מתושבי העיר החשים מצוקה.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "המערכה נגד הנגיף עולה שלב. אני מבקשת מכל תושבי העיר להקפיד על כל ההנחיות, הקפדה שאינה מתפשרת. אנחנו בימים מורכבים, אין לי ספק כי בזכות תחושת הערבות והעזרה ההדדית שיש בתושבי בית שמש נעבור את הימים הללו בהצלחה. אני קוראת לתושבים להסתכל מסביב ולראות מי נזקק לעזרה ואיך נוכל לסייע האחד לשני".

נושאים: עירייה, קורונה בבית שמש, מצח
מטה החירום התכנס והוציא הוראות לציבור
מטה החירום התכנס והוציא הוראות לציבור
מטה החירום התכנס והוציא הוראות לציבור
מטה החירום התכנס והוציא הוראות לציבור
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: