מחר הפריימריז בליכוד- אל תשכחו שיטרית לפני הכל

12 שמות צריך לסמן בדפי ההצבעה של הליכוד לפריימריז שייפתחו מחר. ראשונה סמנו את שיטרית, כי היא משלנו.

טופס ההצבעה של הליכוד
טופס ההצבעה של הליכוד

מחר יום רביעי יתקיימו הפריימריס בליכוד, ח"כ קטי שיטרית מתמודדת ברשימה הארצית ומספרה הוא 171. שיטרית מפרסמת פנייה ישירה אל חבריה, ידידיה, מכריה ותומכיה בליכוד: " מחר זה היום, אני כותבת לכם באופן אישי כי אני צריכה אתכם איתי. מחר בתשע בבוקר יפתחו בקלפיות ויתקיימו הפריימריז במפלגת הליכוד, ואני צריכה את הקול שלכם - ואת האנרגיות המדהימות שלכם - כדי שנוכל להמשיך להילחם ביחד. כל יום אני נוסעת מצפון לדרום כדי לפגוש אתכם פנים מול פנים. להרגיש אתכם, לשמוע אתכם, לסייע לכם, לשרת אתכם, להילחם עבורכם ולמענכם.

אני רוצה להמשיך להיות הלוחמת שלכם בכנסת. עכשיו זה המאני-טיים, חברים. מחר הפריימריז ואני צריכה אתכם איתי".

אבל יש מי שמחבל ברצון הזה של שיטרית חברת כנסת פעילה ותוססת. בבית שמש, דווקא כאן, יש קבוצה, פעילים בליכוד, שמסתובבים עם רשימת מצביעים מומלצת על ידם. שיטרית לא שם. ולא רק שיטרית לא שם, ברשימה מוצעים חלק מהשמות שלכאורה הם שוליים שהסיכוי שלהם להימנות על רשימת חברי הכנסת של הליכוד נמוכה עד אפסית.

כאמור הבחירות מחר, שיטרית עשוייה לייצג את אינטרס העיר בתוך הכנסת ובממשלה העתידית אם תוקם בידי הליכוד. זה יהיה יותר ממטופש לפגוע בנציג 'משלנו' להיות לפה לצרכי העיר. ממליץ בחום מתוך פייטריות לעיר לתושביה ולצרכיה לשים בכל רשימה את קטי שיטרית ואיתה תרשמו את 11 מופלאים נוספים.

בבית שמש אלפי מתפקדים לליכוד וכל קול שלא תקבל כאן הוא פספוס. עם זאת ההערכה היא ששיטרית עשוייה להתקדם ברשימה.

נושאים: ליכוד, פריימריז, בית שמש
טופס ההצבעה של הליכוד
טופס ההצבעה של הליכוד
טופס ההצבעה של הליכוד
טופס ההצבעה של הליכוד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: