מועצת העיר 'נוקמת' ואינה מאשרת תברים בפעם השניה

הנקמה באה על רקע ניהול לא תקין של המערכת, הבעיה היא שהמערכת תמשיך לתפקד כפי שהיא ואי אישור התברים יפגע אולי בתשלום פרויקטים שכבר סופקו או מבוצעים בימים אלה.

מליאה
מליאה

שוב קמה אופוזיציה לראש העיר, הפעם בישיבת המליאה שמתקיימת בשעה האחרונה הם החליטו לא לאשר את התברים, ולכן ראש העיר הורידה אותם מסדר היום.

מה יש בתברים? תקציב ישן מול חדש- 3 סעיפים, בסכום של 6.5 מיליון ₪. פרוייקט הקמת קמפוס קהילתי בסכום של מיליון שח תרומת קרן שלם. השלמת גינון בסכום של 5 מיליון שח ברח נהר הדן. הקמת שני ביתי ספר אחד 24 כיתות והשני 16 כיתות בשכונות החרדיות ברמת אברהם והשני במגרש 517. לכל אלה נדרש הגדלה של התברים בסכום של 27.341 מיליון ₪.

אומר משה שיטרית סגן ראש העיר: ערב קיימנו מליאת מועצת עיר. ראש העיר, בצעד שמשקף את כל ההתנהלות שלה בקדנציה האחרונה, החליטה להעלות להצבעה תב״רים (תקציב בלתי רגיל) על סך עשרות מיליוני שקלים שהיא חילקה בעצמה.

בעיר מתוקנת, חלוקה של סכומים כאלה מחייבים דיון מקדים בוועדת הכספים, לשמוע את קולם ודעתם של חברי מועצת העיר.

אבל בעירייה של עליזה בלוך, סגני ראשי עיר וחברי מועצה הם בסך הכל חותמת גומי.

אם היה מתקיים דיון כזה, אין ספק שהחלוקה הייתה צודקת והגיונית, חלוקה שתדאג לכלל חלקי האוכלוסיה בעיר. לכן החלטנו להצביע נגד, יחד עם חברי מועצה מסיעות שונות."

כזכור כאן פרסמנו על הקפאת הדיונים בוועדת הכספים מצד סגנית ראש העיר רינה הולנדר. ההקפאה נבעה מאי קבלת מסמכים משלימים מצד גזברות העירייה.

בהחלט מרגישים ריח בחירות באויר. הבעיה שאיש לא יודע לאן הבחירות האלה ייקחו את העיר? אם בארזים (בין הסיעות הציוניות) נפלה השלהבת נראה שהיער עומד להישרף...

נושאים: מליאה, בית שמש, תברים.
מליאה
מליאה
מליאה
מליאה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: