מועמד לראשות הסב את מטהו לטובת המפונים

זה יכול לקרות באילת, עיר שקולטת מאות משפחות מפונים. דוגמא אישית: מועמד לראשות הסב את המטה לטובת המשפחות, ערכות מותאמות ליולדת, לימי הולדת, למסיבת ילדים בגן וסתם למפונים שברחו מביתם תחת אש. התנדבות ותרומה במקום בחירות. היה אצלנו משהו כזה?

מטה הצעירים הפך למטה המפונים
מטה הצעירים הפך למטה המפונים

העיר אילת מלאה במפונים, מהצפון ומהדרום, משדרות ומישובים שונים ברחבי העוטף. מי שמסתובב כאן בעיר אילת מרגיש חוסר כמעט בכל פינה. אין צפיפות, יש חנייה בשפע, חוף הים נקי, החנויות כמעט ריקות, הצפיפות בכל מקרה לא אותה צפיפות מוכרת מימי חופשות חנוכה או החגים בהם כולנו פוקדים את הדרום. העיר החליפה פאזה, משלימה עם גורלה כמו גורל הערים התאומות מהנגב. הנמל משותק, קול צופרי היאכטות השטות במפרץ מושבת על פי הוראה מצהל, אסור לשוט בים סוף. בואכה טבא הכביש כאילו שדה נחיתה ממתין למטוס מזדמן שלא יבוא. אפילו פקחי החניה שבימים כתיקונם חרוצים לתקוע דוחות חניה לא מסתובבים מחוץ לגבולות מרכז העיר. לא שקיבלו הוראה, פשוט אין תנועה באיזורים האלה, ואם יש היא דלה.

אילת בימים האלה קיבלה פני מפונים, במקום אותה שמחת מטיילים ונופשים, מפונים שברחו מביתם להיות במקום שקט ורגוע, עד יבוא שלום. השקט שוב צונח כאן משמי הערב, יוסף שריג כיוון לירושלים אבל מתאים בהחלט גם לאילת בימים הטרופים האלה. ראיתי עיר כדאית דיה מעל התהומות, עוטפת אור וקרן אדומה נושקת לה חרב...

אילת יכולה לצפות לימים בריאים יותר. האטרקציות כמעט כולן משותקות, מי מרצון, ומי מאונס, בעלי עסקים מגוייסים, חוסר עניין וכד. ובכל זאת מרגש להסתובב כאן למצוא צמד בנות שירות חניכות תנועת הצופים, שירדו לכאן לעשות שמח לילדים. או מורה חיילת הופכת כל פינה במלון למקום מעניין להשלמת לימודים.

ותמיד יש מישהו ששואל מאיפה אתה וכשהוא שומע בית שמש, נפתחים העיניים ופתאום מתגלה הקשר ההיסטורי. אלון, הוא אחד כזה, היום תושב אילת, בעבר התגורר בבית שמש, כאיש קבע חי כאן שנים רבות עד שעקר לירושלים ולבסוף הגיע לאילת. יאכטה, ים, עבודה מלונאית, יחליף זהות אבל לעולם לא ישכח ימים טובים בבית שמש. זוכר את... וכאן נוקב לי בשמות זוג שכנים. ומה עם המרכז המסחרי? מי עכשיו ראש העיר? שאלות טריווייליות עיר משתנה. גם הוא יודע שהעיר שינתה את פניה ומזמין אותנו להצטרף לתושבי אילת. רעיון.

אילת היא תמיד מקור למצוא משהו שונה. מה שונה? להודות על האמת אפילו התקנאתי... בחור צעיר מתמודד לראשות העיר. מתן בארי שמו. הגיע הזמן להתקדם... הסלוגן שלו. מרשים. מטה השינוי של צעירי אילת תפס לו מיקום מרכזי, לא באיזה סמטא או בשד' נסתרת, ברחוב ראשי. מתן בארי רוצה באמת להצליח...

מתן בארי מעניין, מעשיו עוד יותר. מאז ה-7 באוקטובר, החליט שהמטה שלו לא יפעל באופן שלשמו עבד. המטה הפך להיות מטה למען המשפחות המפונות!!! אילת הפכה לעיר קולטת מפונים, והוא החליט אם אין בחירות, המטה שלי יפעל למטרה שמדינת ישראל צריכה, יגלה שהחדרים עמוסים אריזות שי למשפחות מפונות, ערכות ליולדת, ערכות לילדים, ערכות לימי הולדת למי מהמפונים, בגדים, גרביים, תחתונים, פיג'מות, כל מה שצריך לשעה הראשונה בה נעקרת מביתך על כורחך. מתן בארי הוא דוגמא לישראלי היפה, ראוי להיות בהנהגת העיר אילת.

נושאים: בחירות 2024, אילת, מתן בארי, בית שמש
מטה הצעירים הפך למטה המפונים
מטה הצעירים הפך למטה המפונים
מטה הצעירים הפך למטה המפונים
מטה הצעירים הפך למטה המפונים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: