מגוון פסטיבלים ברחבי הארץ לסיום הקיץ

משרד התרבות והספורט מזמין את הציבור לחגוג את סוף הקיץ במגוון פסטיבלים בתחום התרבות והאמנות בכל רחבי הארץ

רשמת הפסטיבלים
רשמת הפסטיבלים

אתם בבית? אתם מטיילים ברחבי הארץ? כדאי שתתעדכנו ברשימת הפסטיבלים בהם תוכלו ליהנות להשתתף או לצפות או ליצור. משרד התרבות והספורט תומך גם בפסטיבל מחול בכפר במטה יהודה, פסטיבל עין כרם. ועוד. בין הפסטיבלים: פסטיבל בינ"ל לתיאטרוני בובות, פסטיבל קיץ מקודשת, פסטיבל סוף הקיץ, פסטיבל מוסיקה קאמרית בירושלים, פסטיבל גגות ועוד.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "אני שמח להזמין את הציבור הרחב ליהנות ממגוון פסטיבלי תרבות בפריסה ארצית ובתמיכת המשרד. מדובר בחגיגת קיץ של תרבות ואמנות בתחומי הקולנוע, התיאטרון, המחול, המוסיקה והפרפורמנס. הצטרפו אלינו לשלל פעילויות התרבות בצפון, בדרום, בשומרון ובמרכז, שקידמנו עבורכם ולמענכם!"

משרד התרבות והספורט תומך בפסטיבלי תרבות בכל רחבי הארץ, מהצפון ועד הדרום, בתחומי הקולנוע, התיאטרון, המחול, המוסיקה והפרפורמנס. בין הפסטיבלים בירושלים ניתן למצוא את פסטיבל בינ"ל לתיאטרוני בובות, פסטיבל קיץ מקודשת, פסטיבל סוף הקיץ, פסטיבל מוסיקה קאמרית בירושלים ופסטיבל גגות.

הפסטיבלים השונים הם חלון הראווה הצבעוני והמרתק של האמנות הישראלית, המציג את פניה היפות של מדינת ישראל, שעשירה בהון אנושי, בהישגים אמנותיים ובתרבות ענפה. על ידי תמיכה בפסטיבלים בתחומים אמנותיים מגוונים, משרד התרבות והספורט מקדם את הגיוון התרבותי והיצירה של האמנים בישראל, ומבטיח את המשך צמיחתם והצלחתם. ברשימה הארוכה והמגוונת ורובה בתל אביב, והשלמתה בירושלים אין פסטיבל אחד בבית שמש. אצלנו מסתפקים במופעי סיום לקיץ ולחופשה. תבלו.

נושאים: משרד התרבות, פסטיבלים, תיירות פנים.
רשמת הפסטיבלים
רשמת הפסטיבלים
רשמת הפסטיבלים
רשמת הפסטיבלים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: