יצירה אמנותית מעטרת את מדרגות הכניסה למתנ"ס גוונים

גמלאי השכונה חברו להעניק מתנה מקורית בדמות יצירה מכפיהם הפוריות, עיצוב וביצוע מדרגות הכניסה בפסיפס

מדרגות הפסיפס
מדרגות הפסיפס

מדרגות הפסיספס בכניסה למתנס גוונים נחנכו במעמד ציבור גדול וראש העיריי עליזה בלוך. הפסיפס נבנה כחלק מפעילות מועדון *עולים בגיל *experience הפועל למען קידום נשים בגיל השלישי.

experience הינו מועדון המציע פעילות של חוגי התעמלות ויצירה במטרה לשילוב נשות הגיל השלישי בקהילה כאשר חלק נכבד מחברות המועדון הן עולות שהחיבור ביניהם מדגיש את נופיה המגוונים של רמת בית שמש.

כחלק מפעילות המועדון ובהשתתפות כ90 מתנדבות מהקהילה, יצרו את פרוייקט בניית הפסיפס במדרגות הכניסה למתנ"ס, כל בא בשערי המרכז הקהילתי יראה ובעיקר ייזכר בפסיפס האנושי המדהים והמגוון שיש ברמת בית שמש.

בהשתתפות ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, סגראה"ע מר משה שטרית הממונה על המתנסים, סגראה"ע הגברת רינה הולנדר הממונה על תיק הרווחה ועל קידום מעמד האשה, חברות המועדון, המתנדבות מהקהילה ואורחים נוספים, נחנכו מדרגות הפסיפס אשר מסמלות יותר מכל את הרוח של אחדות ושילוב של מגוון אנושי שכזה.

מפעילי המועדון הזוג אלון ויפה ישיביץ העומדים מאחורי הפעילות הברוכה הזו, רואים שליחות אישית בפעילות המועדון לקידום נשות הגיל השלישי בקהילה מתוך אמונה בפוטנציל שלהם ליצור דברים גדולים ועוצמתיים.

ועכשיו למשימה הבאה, אותו כוח אדיר ועצום שיצר יצירה לתקופה אם לא לדורות יכול ויעשה פעילויות דומות על אתרים מרכזיים אחרים בעיר, סתם כדוגמא יכול אותו ציבור יוצרים לבנות פסיפס דומה על רחבת המרכז המסחרי בכיכר נוימן, רחבה משעממת מבחינה אדריכלית.

נושאים: אמנות בבית שמש, מתנס גוונים
מדרגות הפסיפס
מדרגות הפסיפס
מדרגות הפסיפס
מדרגות הפסיפס
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: