חשודים נעצרו בחשד למעורבות בהפרת סדר, איומים, גרימת נזק והשחתת מקרקעין

אין כל דיווח על מעצר חשודים בהתקפה הברוטלית על עליזה בלוך בליל ביקורה בבית הספר. צפו להמשך בעלילה.

צילום המשטרה
צילום המשטרה

שלושה חשודים נעצרו במהלך הלילה על ידי השוטרים בעיר בית שמש בחשד למעורבותם בהפרת סדר, איומים, גרימת נזק והשחתת מקרקעין.

כוחות משטרה פעלו הלילה בעיר בית שמש וביצעו את מעצרם של חשודים תושבי העיר, זאת במסגרת חקירת מקרים שונים שאירעו לאחרונה בעיר. החשודים שנעצרו, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה בבית שמש ובמהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט.

שניים מהעצורים, תושבי בית שמש בשנות ה-30 לחייהם, מעורבים על פי החשד בשבועות האחרונים בהשחתת שלטי חוצות בשכונת רמת בית שמש ג׳, שלטי בחירות של המועמדת עליזה בלוך, הפרת סדר ותקיפת יושבי רכב על רקע כניסתם בשוגג לשכונתם והפרעה לשוטרים שהוזעקו למקום לבצע את תפקידם, איומים כלפי בית עסק וגרימת נזק במקום.

חשוד שלישי, תושב בית שמש בשנות ה-20 לחייו, נעצר הלילה לאחר שהפר סדר במהלך הפגנה לא חוקית בשכונת רמה ד׳ בעיר. הן גם לאחר שניתנה הוראת פיזור על ידי המשטרה, סרב החשוד להישמע להנחיות והתיישב במקום. כמו כן, על פי החשד הוא מעורב במספר מקרים נוספים של איומים וגרימת נזק לבית עסק בעיר. לפחות על פי התמונה השתתפו ארבעה אנשים, מתוכם כאמור זוהו ונעצרו שלושה, המשטרה מנסה לאתר את הרביעי.

בסיום חקירתם הלילה, השלושה כאמור נכלאו והבוקר יובאו בפני בימ"ש שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם לטובת מיצוי החקירה בעניינם.

משטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד מעורבים בעבירות פליליות המנסים להטיל איימתם על הציבור במעשיהם, תחקור את מקרים אלו עד תום ותמצה את הדין עם אותם עבריינים בהתאם.

אין כל דיווח על מעצר חשודים בהתקפה הברוטלית על עליזה בלוך בליל ביקורה בבית הספר. צפו להמשך בעלילה.

נושאים: משטרה, עצורים, השחתת רכוש, עליזה בלוך
צילום המשטרה
צילום המשטרה
צילום המשטרה
צילום המשטרה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: