חרדים תקפו שוטרים בפראות בלתי נסבלת עד כדי סיכון פיסי

תמונות וסרטונים שתיעדו את ההתפרעות וההתקפה על השוטרים חרכו את הרשת היום. האם המשטרה תגיע לפורעים ותביאם לדין?

השטתחו על הכביש לחסום ניידות
השטתחו על הכביש לחסום ניידות

שני סרטונים חורכים את הרשת בשעות האחרונות, בשניהם עימותים קשים מול משטרת ישראל. בשניהם מתעמתים פיסית שוטרי ישראל, בסבלנות ובסלחנות, באיפוק עצום מול מתפרעים לא אנושיים. זה קורה לא באיילון מול מפגיני שמאל שהבעירו אש בכבישים, לא בטובא זגנרייה בניסיון לאתר כלי נשק, לא משער שכם בעימותים מול חומדי הרמאדן, גם לא ברהט לחפש אחר פורעים ומציתים עסקים, זה קורה כאן, בבית שמש, בעיר שלנו.

מדובר בחרדים, שהמשטרה נכנסה לשכונתם רמה ב' לא כדי לעצור מפגין אלים או מצית חנות סלולר, לעזור בהשבת ילד לביתו שדרכו אבדה. הוריו הדואגים, גם כאלה שיש 12 או 14 ילדים דואגים לילד חסר במניין הלילי, משטרת ישראל רצתה לעשות טוב.

וכיצד קיבלו את פניהם? מאות חרדים, רצו בעקבות הניידת העירונית נהוגה בידי נהגת שניסתה להיכנס לתוך הרחוב, לא בפרחים וגם לא בסלסלת פירות ואפילו לא בקנקן מים צוננים. איך? כרגיל שפכו עגלות אשפה על הכביש, השליכו משטחי עצים להובלה לחסום נסיעת ניידת עירונית, קראו כרגיל קריאות 'נאצי, שמאל לך מפה' 'רוצח' ועוד. החרדים לא הסתפקו בקריאות או בהפרעה לפעילות השוטרים, הם גם השתטחו על הכביש תוך סיכון עצמי למנוע נסיעת הניידות, היכו בעוז ובכוח על דפנות הרכב. דחפו והתחככו בכוונה בשוטרים אשר גילו ריסון לא מובן. במקום להוציא אלות ולשבור למפגין זמין את הראש, השוטרים החזיקו בכלי נשקם וניסו לגונן בידיים חשופות.

הסרטונים מבישים, מחליאים, יכולים לגרום לך להקיא לא את קיבתך, אלא את הפורעים והמשתמשים באלימות המוצגת.

תגובות לאירוע: שלום אדרי, יו"ר הליכוד וחבר מועצת העיר הגיב על האירוע: "לא יעלה על הדעת ששוטרי משטרת ישראל, לאחר שעשו עבודתם, יקבלו שטף של קללות והתנהגות חסרת רסן מצד תושבים בשכונת רמב"ש ב'. קריאות נאצה כמו כינוי נאצים הם קו אדום שאסור לחצות. אני מבקש לנהוג בהם בחוסר סובלנות ונקיטת אכיפה נגדם".

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך מגנה בכל תוקף אלימות מכל סוג שהוא וקוראת למשטרת ישראל לחקור עד תום כל אירוע אלימות למען לא ישנה בעתיד.

האם המשטרה תגיב באמצעים העומדים לרשותה להגן על השוטרים שבאו למלא תפקידם? הסרטונים הגיעו לידיעת המשטרה. איפה איתמר בן גביר להגן על שוטריו?

האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

נושאים: איתמר בן גביר, משטרה, חרדים, רמה א, בית שמש
השטתחו על הכביש לחסום ניידות
השטתחו על הכביש לחסום ניידות
השטתחו על הכביש לחסום ניידות
השטתחו על הכביש לחסום ניידות
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: