חנוכת מחלף וירג'יניה רגע חשוב ללא סממני חגיגיות אמיתית

היעדרות מופגנת של חברי מועצת העיר מאירוע מחייב נוכחות. גם אורחים (שלושה- שניים אינם מתושבי העיר) התייצבו לטכס חגיגי. הרבה דגלים ודיבורים בהיעדרות מופגנת.

חנוכת וירג'יניה צילום: דוברות העירייה
חנוכת וירג'יניה צילום: דוברות העירייה

לאחר השלמת העבודות לשיפור הציר, מחלף וירג'יניה המחבר בין כביש 38 לאזור התעשייה לביא נפתח לתנועה. פתיחת הציר תנגיש את אזור התעשייה עבור מאות העובדים בצורה שמהווה קיצור דרך משמעותית להגעה למקומות העבודה במקום. את העבודות ביצעו עיריית בית שמש, החברה הכלכלית בית שמש ורשות מקרקעי ישראל.

בטקס חגיגי לציון סיום העבודות השתתפו ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, מנהל מרחב ירושלים ברמ"י אסף רפלד, סגן ראש העיר הרב שמעון גולדברג, המשנה לראש העיר חבר המועצה הרב יצחק אלמליח, חבר המועצה וממונה מסחר, תעסוקה ותעשייה ישראל מנלדסון, חבר המועצה וממונה החברה הכלכלית אברהם פרנקל, חבר המועצה וממונה תחבורה הרב יוסי גולדהירש, מנכ"ל העירייה יוחנן מאלי, גזבר העירייה רו"ח אריה ברדוגו, מנכ"ל החברה הכלכלית עו"ד זאב לכוביצקי ומכובדים נוספים.

הודעת הדוברות מבשרת על טקס חגיגי, וזה למרות היעדרות מצומצמת מאוד של נוכחים. הטכס התקיים במיעוט עם ובלי הדרת מלך בודאי. זולת בעלי התפקידים שמחובת תפקידם נוצרה נוכחות נכחו אורחים מכבדים (שלושה) מהם שניים אינם תושבי המקום. וכל קשר בינם לאירוע חסר רגש ומקרי בהחלט.

מעמד חשוב מאוד לביסוס עולם התעשייה ולכן צפוי היה לראות במקום את כל נבחרי מועצת העיר, את ראשי ובכירי העירייה כולל ייעוץ משפטי, כולל מבקר עירייה כלל מנהלי אגפים. בנוכחות בלטה היעדרותם אולי המופגנת של סגני ראש העיר משה שיטרית ורינה הולנדר. כן לא הגיעו חברי מועצה בולטים כמו יו"ר סיעת הליכוד שלום אדרי, וישעיהו אענרייך הממונה על החינוך.

גם מרשימת התעשיינים הסמוכים נפקד מקומם של בעלי מפעלים חשובים בסביבה ואף לא נציג ממכללת השוטרים המצויה באותו קו נסיעה על כביש המחלפים האלה.

עם או בלי, הכביש הפתוח לתנועה כבר שבועות נחנך באופן רשמי. נסיעה בטוחה.

נושאים: בית שמש, תעשייה, כבישים, החברה הכלכלית
חנוכת וירג'יניה צילום: דוברות העירייה
חנוכת וירג'יניה צילום: דוברות העירייה
חנוכת וירג'יניה צילום: דוברות העירייה
חנוכת וירג'יניה צילום: דוברות העירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: