החלטת ממשלה בקרוב- היום מפגש עם שרת הכלכלה

כל המשימות החשובות זזות הצידה, והעיניים צופיות לקראת החלטת ממשלה. מאמצים לגייס את כל מי שעדיין לא גויס לטובת החלטת ממשלה רחבה ככל שניתן ואפשר

שרת הכלכלה במרפסת
שרת הכלכלה במרפסת

אם מישהו חשב שהמשבר הקואליציוני יעכב את נמרצותה של עליזה בלוך, טעה!! השבוע היא ממשיכה לקדם את שאיפתה לקבל את החלטת ממשלה הכי טובה טובה והכי דשנה שיכול הדימיון להעלות.

כבר סיפרנו לכם על המפגש הצפוי מחר עם השרה לאיכות הסביבה תמר זנדברג. מה יצא ממנו, כלומר מה תצליח עליזה בלוך לעשות במפגש הזה? נדע רק מחר.

היום אנחנו יודעים על מפגש אחר (יומנה לא גלוי וחבל, כי יכולנו לבשר לכם על עוד מפגשים שהיא מתכננת) שקיימה עם שרת הכלכלה ח"כ אורנה ברביבאי (בין השתיים היכרות קודמת ממפגש שקיימה בתפקידה אז כראש אכ"א בברנקו וייס).. השרה ביקרה בית שמש וצפתה ממרפסת העירייה על המרחב.

תוצאה של הביקור הודעה לפיה הרשות להשקעות במשרד הכלכלה והתעשייה אישרה תוכנית השקעות בסכום של 83 מיליון שקלים להרחבת מפעל אביק, מעבדות ביולוגיות בעיר בית שמש, מתוכם מענק ההון בהיקף של 16.6 מיליון שקלים למפעל אביק שיוענק לשם הרחבת המפעל באזור התעשייה בעיר בית שמש.

עוד בעניין החלטת ממשלה קיימה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך פגישות עבודה עם מנכ"לי המשרד לביטחון פנים תומר לוטן והמשרד למורשת ירושלים נתנאל איזק לקראת יישום החלטת הממשלה הייעודית לעיר בית שמש. הפגישות נערכו בנוכחות הצוותים המקצועיים של המשרדים ושל העירייה. השניים לא הגיעו לסיור המנכ"לים שהיה כאן לפני זמן קצר.

בלוך עוברת 'ומבקרת' בכל משרדי הממשלה, ואין כמעט משרד שהא לא מתעכבת לראות מה אפשר להוציא ממנו לטובת החלטת ממשלה. צוותיה המלווים מתעדכנים מידי יום בהודעות חשובות ומבורכות המגיעות ממשרדי הממשלה.

בלוך מרגישה שהחלטת הממשלה צפויה להתבשר בקרוב, ולכן היא מזדרזת להגיע לעוד ועוד כאלה שטרם פגשה. ברור לה, שכל מפגש כזה שלא יתקיים יצמצם בכמה מיליונים את ההערכה הבסיסית שלה להחלטת ממשלה.

נושאים: החלטת ממשלה, בית שמש, שרת הכלכלה, עליזה בלוך
שרת הכלכלה במרפסת
שרת הכלכלה במרפסת
שרת הכלכלה במרפסת
שרת הכלכלה במרפסת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: