אגד מציעה מסלול הכשרה לנהגים, שכר מהיום הראשון ללימודים

בענף התחבורה הציבורית בישראל חסרים כ-3,000 נהגי אוטובוס,

אגד
אגד

אגד מציגה: הפתרון לבעיה הקשה ביותר בתחום התחבורה הציבורית בישראל - המחסור בנהגים. אגד יוצאת במהלך חדשני ולראשונה בישראל תציע מסלול הכשרה לנהגים חדשים, במסגרתו החברה תישא בכל עלויות הקורס ותשלם לחניכי המכללות משכורת כבר מהיום הראשון של תקופת ההכשרה. הבשורה הגדולה לתושבי ירושלים והסביבה היא העובדה כי הקורסים יתקיימו במכללת אגד בירושלים והנהגים שיעברו את ההכשרה ינהגו בקווי האוטובוס באזור ירושלים והסביבה.

היתרון החשוב במהלך החדש, הוא העבודה שהחניכים יוכלו להקדיש את כל זמנם להכשרה וכך ילמדו ב"מסלול מהיר", במסגרתו יעברו הכנה למבחן העיוני תוך 5 שבועות ולימודים מעשיים מרוכזים בתקופה של כ-8 שבועות. סה"כ תהליך ההכשרה צפוי לארוך כ-3-3.5 חודשים בלבד.

יתרון נוסף, זו העובדה שאם עד היום, אדם שרצה לעבור תהליך הכשרה נאלץ להוציא סכום כסף גדול מכיסו ובמקביל להמשיך לעבוד במקום עבודתו הנוכחי – כיום אגד מעניקה ביטחון לחניכים החדשים אשר יוכלו להצטרף לקורס ללא דאגה לצד הכלכלי ולהתרכז אך ורק בלימודי הנהיגה. באגד מעריכים כי במהלך החדשני יצטרפו מאות נהגים חדשים ואף יותר עד לסוף שנת 2020.

התוכנית החדשה נעשית בתיאום עם משרד התחבורה ולמעשה תסייע להוציא לפועל את מדיניות המשרד להגדלת מספר הנהגים בענף.

אמיר חלבי, המנהל מכללות אגד: "המהלך החדש, יסיר חסמים ויפתח את הדרך עבור אנשים רבים שירצו לעשות הסבה מקצועית לנהגים או לעובדים צעירים שרוצים עבור תושבי ירושלים, והסביבה שרוצים לעשות הסבה אך נרתעים ממורכבות ואורך תהליך ההכשרה כמו גם מהעלויות הכבדות הכרוכות במימושו".

על פי דוח מבקר המדינה האחרון, בענף התחבורה הציבורית בישראל חסרים כ-3,000 נהגי אוטובוס. לא זו בלבד, תקופת הזמן אשר נדרשת בכדי לקבל רישיון נהיגה לאוטובוס ארוכה בהרבה ביחס למקובל במדינות אחרות ונעה בין שישה חודשים לשנה לעומת ארבעה חודשים בממוצע בעולם.

נושאים: תחבורה ציבורית, בית שמש
אגד
אגד
אגד
אגד
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: