חיייבת להיבחר, תמי זוסמן, מועמדת ברשימת עיר מאוחדת

היא שמחה (לשון עבר) תשמח ושמחה (לשון הווה) תמיד להושיט יד בכל מקום נדרש. עושה זאת כבר שנים ארוכות מטוב לב ומאהבת האדם שיש בה. הזדמנות למסד את המוסד הזה שנקרא תמי זוסמן- אשת חיל, בבחינת את עלית על כולנה.

תמי זוסמן מועמדת
תמי זוסמן מועמדת

תמי זוסמן, מועמדת ברשימת עיר מאוחדת, הרשימה של עליזה בלוך.

אם יש מועמד מומלץ עלי ידי, שאני ממש אשמח וארצה שיהיה נציג בעירייה היא תמי זוסמן. "מגיע לך להיות חברת מועצת עיר... מקווה שתגשימי את זה. אם את מגשימה את הרצון הזה מן הסתם תהיה לך ראש עיר משלך ותוכלו ביחד להשפיע. אני מאחל לך הצלחה. את ראויה בהחלט!!! בהערכה רבה ציון סולטן " כתבתי לה השבוע בפרטי. לכם אני חייב הסבר.

א. תמי היא אישה חרדית. אם חשוב לכן הנשים ייצוג נשי חרדי במליאה, הנה באה לכם ההזדמנות. שום מפלגה חרדית לא תשיש להציב מועמדת ברשימה. לא שאין מתאימות, יש רבות בנות חיל שכולם יכולות לעשות הרבה יותר טוב מכל הגברים שיושבים שם ובוהים בתקרה לבואו של משיח. יש בעיר חצי מהמצביעות נשים, חצי מהחצי חרדיות. תסבירו לי מי יכולה לדאוג לכן הנשים יותר מכל למקווה טהרה נקי, ראוי לרחצה יותר מאשר אישה. מי מכן הנשים החרדיות הזקוקה לטיפת חלב- המרפאה לאם ולמשפחה - אשה או עוד גבר שרואה בכך משימה רגילה . מי עוד... אין טעם להרחיב כל כך בצורך נשי להיות מיוצגת. במיוחד לציבור הנשים, ביישניות, רבות בנות שתו קפה ואת עלית על כולנה. לכול להצביע נשים יקרות, חשוב שתתאמצו. תמי בשבילכן.

ב. אני מכיר את תמי מהמערכה הקדמת, עוקב אחר פעילות החסד שלה לאורך חמש שנות עשיה. מי שבקבוצת הואטסאפ שלה נחשף לגודש המעשים רבי החסד שלה. חלק היו יוזמתה שלה, חלק היא משתפת. בכל שבוע עולים שם בקשות תמכה, השלמה, הלבשה. הנעלה ריהוט למחוסרי יכולת. פעם זו אמא ל-6 ילדים, ופעם אחרת לזוג צעיר. בכל רגע מחייה היא עושה למען האחר, שלא על מנת לקבל. זכינו שיש אשה כזו בחלקנו. ראויה היא להיות נציגתכם הציבורית. מה שעשתה מדלת אמותיה היא יכולה לעשות עשרות מונים מדלת ציבורית, תפתחו לה אותה. לא תצטערו.

בפניה נרגשת, היא פונה לכלל לחשוב על היום שאחרי. הנה פנייתה. קראו אותה וחישבו. באמת מה יש לכן/לכם להפסיד.

חברים יקרים, מחר (היום צ.ס) זה הזמן שייחרץ גורל העיר שלנו בין שליטת העסקונה החרדית לבין אנשים שרוצים באמת לסייע לתושבים ולהיות שליח ציבור נאמנים. זה בידינו! זה בידכם!!! כמובן שחייבים סיעתא דשמיא שתלווה אותנו בכל צעד וצעד אך השתדלות בתפילה ובמעשה היא בידנו וכך נוכל למנף כל דבר עבור הציבור. קדימה!!! לא לשכוח לבחור עליזה בלוך, לראשות העיר בפתק הצהוב. ובפתק הלבן אות ע למפלגה כעל מנת שנוכל להיכנס ולדאוג לכן".

נושאים: בחירות 2024, נשים, חרדית במועצת העיר
תמי זוסמן מועמדת
תמי זוסמן מועמדת
תמי זוסמן מועמדת
תמי זוסמן מועמדת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: