וטרינרית העירייה פורשת מתפקידה, את הנימוקים מסרה בעירייה

מבחינת ד"ר קמחי הציבור אינו זכאי לדעת מה הנימוקים ששכנעו אותה לסיים תפקידה, חלק מחידלון של עובדי ציבור בכירים שהולכים ממקום עבודתם מבלי להסביר מה הניע אותם

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
צילום: פייסבוק
צילום: פייסבוק

ד"ר מאיה קמחי, וטרינרית העירייה בשנים האחרונות החליטה לפרוש. על פי פרסום המתפרסם ברשת החברתית. קמחי הודיעה במכתב לראש העירייה על בקשתה לסיים תפקידה. קמחי אינה הראשונה והאחרונה כנראה לפרישה, האחרון בין בכירי העירייה שפרש היה איתמר בר טוב מנכ"ל העירייה, לפניו מנהל התחדשות עירונית, אמיר ברוך, ולפניהם עוד רבים וטובים, רשימה ארוכה מאוד של אנשים טובים שבאו ניסו והלכו הביתה.

אז למה עוזבת מאיה קמחי? עייפות החומר או עומס מטלות התפקיד? קמחי סירבה לפרסם את מכתב פרישתה בתשובה שמדובר בעניין פנימי. כך שלא נדע גם ממנה מה באמת הניע אותה לסיים תפקידה. גם דובר העירייה שנתבקש להגיב אומר: למדתי כמוך מפרסום פוסט בפייסבוק. קמחי עוררה סקרנות רבה כאשר ציינה במפורש במכתב התפטרותה נימוקים לצעדה. צעד נואש? צעד הכרחי? צעד של חוסר ברירה? מי יודע. נישאר כנראה עם עוד תעלומה ממצבת כוח האדם המשתנה של עיריית בית שמש.

הנה מה שכתבה ד"ר קמחי מעבר לפרידה המסורתית של תודות. "לאחר לבטים רבים ולאחר 5.5 שנים בהם שימשתי בתפקיד וטרינרית העיר בית שמש ומנהלת המחלקה הווטרינרית, הגעתי להחלטה, שהגיעה העת להפוך דף ולצאת לדרך חדשה הערב הגשתי לראש העיר ולמנכ"ל העירייה את התפטרותי ובה הנימוקים." וזהו בדיוק את הנימוקים הציבור זכאי לדעת.

נושאים: בית שמש, עירייה, מאיה קמחי, התפטרויות
צילום: פייסבוק
צילום: פייסבוק
צילום: פייסבוק
צילום: פייסבוק
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
וטרינרית העירייה פורשת מתפקידה, את הנימוקים מסרה בעירייה
ורד
(5 / 5)

נכתבה ביום שישי, 19 באוגוסט 2022, 07:51

הפסדנו