וועדת המשנה לתכנון ובניה אישרה בנייה בשכונה ד, ומעכבת את הבנייה בה

על פי בקשת סיעת הליכוד היה לדחות את הדיון בשתי השכונות, גולדברג נענה חלקית וקידם את ד.

נציג הליכוד בוועדה
נציג הליכוד בוועדה

אתמול התקיימה ישיבת וועדת משנה לתכנון ובניה, בוועדה חברה גם ראש העירייה ד' ר עליזה בלוך שביקרה לא להגיע לישיבה. את הוועדה מנהל הממונה על וועדת המשנה שמעון גולדברג נציג סיעת כח.

בקשות שני יזמים הונחו לפני חברי הוועדה, יזם בשם קפיטל הבונה ברמה ד ויזם בשם נמדר בתים בע"מ הבונה בשכונה ה כ- 250 יח"ד. מסדר היום של הוועדה הורדו בתי נמדר בע"מ. מסביר חבר מועצת העיר וחבר וועדת המשנה לתכנון ובניה צבי ווליצקי: "בהתאם להחלטת סיעת הליכוד בעירייה, ביקשנו להוריד תיקים שקשורים לשכונות ד וה עד לטיפול במבני ציבור ותשתיות."

ווליצקי שלא נכח בכל הישיבה שמע לאחר מכן מחברי הוועדה כי בקשתו להוריד את שני היזמים בשכונה ד ובשכונה ה מסדר היום לא נתמלאה במלואה, והיה דיון על קפיטל בד' ואושר. דהיינו בקשות קפיטל להיתרי עבודה

סיעת הליכוד מתכוונת להגיש ערר על ההחלטה כבר מחר בבוקר. "אנחנו מבקשים לדאוג לצורכי השכונות כולן ד וה ביחד, חשוב לנו שבמקביל לבניית בתים ייבנו גם מבני הציבור וכל התשתיות הנדרשות לצרכי הקהילות, זה על פי אמונתנו המקובלת גם על ראש העירייה עליזה בלוך. מי שלא מבין את זה תוקע מקלות בגלגלים והורס כל כוונה טובה לבנות עיר מתוקנת לחיים משותפים. אנחנו מצטערים שאנחנו נאלצים לנקוט בהליך לגיטימי כדי לבנות כאן עיר בריאה". אומר יו"ר סיעת הליכוד שלום אדרי, שכאמור מחר בבוקר מתכוון להגיש ערר על ההחלטה.

וכאשר יוגש הערר, הנושא יובא לדיון בוועדה המקומית, הוועדה בראשו ראש העירייה דר עליזה בלוך.

נושאים: וועדת המשנה, נווה שמיר
נציג הליכוד בוועדה
נציג הליכוד בוועדה
נציג הליכוד בוועדה
נציג הליכוד בוועדה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: