התובעת והנתבע ייפגשו ולא בבית המשפט

השר לשירותי דת יבקר מחר (יום שלישי) בבית המועצה הדתית. תמונת נוכחות של כהנא בבית המזוהה יותר מכל עם ש"ס בעיר נועדה כנראה להצהיר הצהרת כוונות ברורה,

השר לשירותי דת
השר לשירותי דת

שנים רבות לא דרכה כף רגלו של שר דתי לאומי בבית המועצה הדתית ע"ש מאיר בן לולו ז"ל. שנים רבות שלטו במשרד לשירותי דת אנשי ש"ס, בממשלת בנט מונה מתן כהנא נציג ימינה על החצר הדתית. אם תרצו, תמונת נוכחות של כהנא בבית המזוהה יותר מכל עם ש"ס בעיר נועדה כנראה להצהיר הצהרת כוונות ברורה לפני הגשת התגובה לעתירה שהגישה ראש העיר על מינוייה של מאיר ללא תיאום עמדות עמה. תמונה כזו היא בעלת ערך הצהרתי חשוב: "אנחנו כאן כדי להישאר".

מחר (יום שלישי) מגיע השר כהנא לביקור בבית שמש, "בא לראות את המועצה הדתית". מוזר? אם ההר לא בא למוחמד הולך מוחמד אל ההר. במקום שאתי מאיר, הממונה, תעלה אל השר בירושלים מגיע כהנא לבית שמש, ולא על פי הזמנת הממונה. לחדשות קרן אור נודע כי יוזמת הביקור היא ולא אחרת סגנית ראש העיר רינה הולנדר שמאז שנכנס כהנא לתפקידו בוחשת בקדירת הרכבת המועצה הדתית.

כאמור מחר ייפגש השר עם הממונה במשרדה. מה תכלית הסיור? רינה הולנדר העדיפה מסיבותיה שלה לא לפרט ושלחה אותנו למי שהעביר לנו את הידיעה על ביקורו.

מה שכן ידעה לספר שהביקור מתואם עם לשכת ראש העיר, והוסיפה שהשר אף יבקר בעירייה לפגישת עבודה עם ראש העיר. בלוך מבקשת לתת לה אפשרות להרכיב מועצה דתית בעוד כהנא אצה לו הדרך להחליט למסור תפקיד ניהול המועצה בידי ממונה מטעמו, במקרה זה אישה. נזכיר בלוך עתרה נגד כהנא, התובעת אם תרצו נגד הנתבע שמחר ייפגשו ולא בבית המשפט אלא בבית העירייה. האם המפגש נועד למפגש פיוס בין השניים? הולנדר משיבה: לא!!! זו לא כוונת המפגש.

הסיור יתחיל בשעה 10 בבוקר במועצה הדתית, ובשעה 11:00 ייפגש השר כהנא עם ראש העירייה. באותה שעה ממש מקיימת ראש העיר עליזה בלוך סיור במפעל פיברו החדש.

גם דוברות העירייה וגם אתי מאיר לא הגיבו לשאלתנו בעניין.

נושאים: מועצה דתית, מהתן כהנא, עליזה בלוך, אתי מאיר
השר לשירותי דת
השר לשירותי דת
השר לשירותי דת
השר לשירותי דת
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: