הרבנים קוראים לאחדות במחנה הדתי לאומי

הרבנים הביעו עמדה ברורה בעד אחדות הרשימות, הבית שלנו- הבית היהודי עם הציונות הדתית, האם מישהו מהם יוביל אכן לכך?

ישיבת רבנים
ישיבת רבנים

נציגי "הבית שלנו" נפגשו עם רבני הציבור הדתי לאומי בית שמש

אתמול בערב (מוצ"ש) התקיימה פגישת נציגי סיעת "הבית שלנו" בראשות סגנית ראש העיר, רינה הולנדר, עם ארבעה רבנים מובילים בעיר בית שמש.

במהלך הפגישה חיזקו הרבנים את ידיהם של נציגי הרשימה והפעילים של סיעת הבית שלנו, והודו לסגנית רה"ע על פעילותה הרבה במשך השנים לטובת הציבור. הנוכחים דנו באפשרות של איחוד רשימת 'הבית שלנו' יחד עם רשימות נוספות לרשימה אחת שתשרת את הציבור הדתי לאומי בבית שמש.

הרבנים הביעו עמדה ברורה בעד אחדות הרשימות, ובירכו על פועלה של רשימת 'הבית שלנו' לקידום האחדות.

במהלך הפגישה ביקשו הרבנים כי כל הצדדים יישבו מיידית לדיונים ללא תנאים מוקדמים, ונציגי רשימת "הבית שלנו" הצטרפו לקריאה.

בין המשתתפים נכחו בפגישה הרב אליעזר שנקולבסקי - רב בית כנסת פייגלסון ורב קהילת נופי אביב, הרב ניר ורגון - רב בית כנסת "רמת שלום", הרב ד"ר יצחק רונס - רב בית הכנסת המרכזי ברמת בית שמש א' (רב"ש א') והרב בועז מורי - ראש ישיבת "לב התורה".
הנוכחים בפגישה דנו באפשרויות שנמצאות על הפרק בכדי להגיע לרשימה מאוחדת שתבטיח לתת את המענה הטוב ביותר עבור תושבי העיר והקהילה הדתית לאומית בעיר.

רינה הולנדר, נציגת 'הבית שלנו' אמרה: "אנו עובדים קשה כדי להביא לאיחודים ולחיבורים נכונים שיביאו את התוצאה הטובה ביותר עבור תושבי בית שמש. בסופו של דבר, צרכי הקהילה ומתן מענה ראוי הם העומדים לנגד עיניי, ואני רואה חשיבות עליונה למקסם את כוחות הציבור הדתי לאומי בעיר בכדי להגיע למטרות וליעדים אליהם אנו מכוונים. אני שמחה שגם הרבנים החשובים מצטרפים לקריאתנו לאיחוד, ופועלים בשיתוף איתנו, ואמשיך לפעול לקידום הנושא".

נושאים: רינה הולנדר, הבית שלנו, בחירות 2023
ישיבת רבנים
ישיבת רבנים
ישיבת רבנים
ישיבת רבנים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: