הקורונה מתפשטת בעיר- 36 חולים, חלקם קשה

רוב החולים ממרכז העיר ודרומה, מעל ל- 1000 מבודדים. ראש העיר באזהרה לציבור: קחו אחריות על חייכם- המצב קשה ואל תשכחו שיש נקודות השקה בין האוכלוסיות מהדרום עם אוכלוסיות בעיר הוותיקה (אושר עד למשל)

דרוכה לבאות עליזה בלוך
דרוכה לבאות עליזה בלוך

36 חולי קורונה מאומתים בבית שמש, מגמה ברורה עליה ומקפצה מאוד גדולה משלשום היום בו עודכנו בפעם הראשונה ממשרד הבריאות במספרים. בית שמש צריכה לקחת אחריות על עצמה ולהקפיד על הכללים שמשרד הבריאות מוציא.

ראש העירייה ד"ר עליזה בלוך יצאה הערב בקריאה לכלל תושבי העיר, הפעם בקריאה דרמטית, לפני שיהיה מאוחר כדבריה, לקחת אחריות על התנהגותם ולהקפיד יותר על הנחיות משרד הבריאות. הערב קיימה שיחת ועידה בהולה עם העיתונאים בעיר ומחוצה לה להתריע על מצב התחלואה בעיר. כאשר המטרה היא להגיע לכמה שיותר תושבים ובעלי עמדה להסביר בקרב בני משפחה, חברים, שכנים וכו.

השיחה נולדה על רקע נתונים ועדכונים קשים ביותר שהגיעו אליה ממשרד הבריאות, הוסיפו לכך פרסום דיווחים לא מאומתים שיוצאים ברשתות ובקבוצות השונות וזורעים פאניקה מיותרת.

הפעם מבקשת ראש העיר להניח את הנתונים כפי שהם אומתו עם משרד הבריאות, ולכן דוברה ריכז את כל העיתונאים שרק יכולים היו להצטרף לשיחת ועידה לשמוע וגם לשאול בסיום שאלה או שניים.

"אנחנו התחלנו את השבוע עם 3 חולים מאומתים, באמצע השבוע הגענו ל-15 חולים מאומתים, והיום לצערי אנחנו עומדים על מצב של 36 חולים מאומתים, חלקם במצב קשה. המגמה ברורה, מגמת עליה מאוד. המשמעות היא שבית שמש צריכה להיכנס להילוך הגנה יותר גבוה. יש לנו לא מעט תושבים שלא מבינים את גודל האירוע!!!" הזהירה ראש העירייה. והוסיפה: "מבלי יוצא הכלל כולנו חייבים לעשות השתדלות להסביר ולשכנע כל אלה שעדיין לא הפנימו את המצאות נגיף הקורונה". רשימת החולים נוגעת ברובה לגילאי שלושים ומעלה.

היום כנראה נפל האסימון גם בבית שמש, "אנחנו מבינים שצריכים להיות ברורים וחדים יותר בטיפול שלנו, אנחנו חייבים להיות ברורים ואחראים לתת כל מה שצריך לתושבים, כל תושב שנדבק ולא מקבל את הטיפול המכסימלי פירושו שהגרף יעלה באופן חד בכמות האנשים החולים. ואני לא רוצה להיות שם, הרשות תיקח אחריות על התהליך"

בלוך הוסיפה שפנתה למשרד הבריאות לקבל מידע בזמן אמת, במטרה לעדכן בעיר את הנתונים. "המצב בעיר קשה גם ככה, לא רוצה להיות במצב שמצוי באיטליה כאשר המטרה היא שנוכל למנוע התפשטות.

אעדכן אתכם באיסוף הנתונים במידע מהימן ועדכני. " הבטיחה.

אנחנו פועלים באופן הדוק עם המשטרה. האחריות על האכיפה נמצאת בידי משטרת ישראל. ואני מנצלת הזדמנות זו להודות להם ולכלל הצוותים הרפואיים של מד"א, המתנדבים וכל כוחות הצלה.

קיימתי שיחות רבות עם הרבנים, כאשר ביקשתי לסגור את בתי הכנסת, בתי הספר, תלמודי התורה, אין ספק ה צפופים,

בלוך התייחסה גם לשאלה בעניין חולה מאובחן שהסתובב ברחובות שכונת חפציבה ואשר עורר עליו זעם רב בקהילה החרדית "החולה הזה הוצא מהקהילה. בעזרת המשטרה".

בשאלת הברה : ראש העיר אמרה שהיא מבקשת ממשרד הבריאות לקחת אחריות לטיפול בחולים של העיר. איך היא מתכוונת לעשות זאת? יש לה מערכות הנשמה? יש לה חדרי בידוד? אולי איזה בית מלון לשכן בו את החולים. פרט לי בבקשה תשובתך. תשובת הדובר היא : "הוצאת החולים לבתי מלון שהוכשרו לכך על ידי פיקוד העורף. משרד הביטחון קבע מספר בתי מלון . רה"ע מבקשת ממשרד הפנים ומשרד הבריאות לקבל מיידית את הנתונים ולנהל את האירוע ברמה המקומית

נושאים: קורונה בבית שמש
דרוכה לבאות עליזה בלוך
דרוכה לבאות עליזה בלוך
דרוכה לבאות עליזה בלוך
דרוכה לבאות עליזה בלוך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: