העניקו לה עידוד ואת התמיכה נותנים ליריביה

ראשי המועצות האזוריות נפרדו משרת הפנים בהענקת תעודת הצטיינות בלימודיה במסגרת תפקיד שרת הפנים.

תמיכה בגנץ
תמיכה בגנץ

גם זה קורה בפוליטיקה הישראלית. ראשי מועצות מכל הקשת הפוליטית, פרסמו בסוף השבוע מכתב תמיכה בפעילותה של איילת שקד במשרד הפנים: "חלקנו מוסרים עדות זו למרות תמיכתנו במפלגות אחרות, אבל ״ההגינות מחייבת". כאמור זו עדות למען ההגינות. בהמשך הובא צילום המכתב ובו מכתב העדות: "אנו החתומים מטה ראשי מועצות איזוריות מבקשים למסור עדות, לכך שאיילת שקד כשרת הפנים התעמקה ולמדה את הסוגיות החשובות לנו ולתושבים ופעלה ללא כחל וסרק לתיקון עיוותים קשים ובכלל זאת". וכאן מפרטים מנסחי המכתב את הסעיפים בהם 'הצטיינה' איילת שקד, מעין תעודה לסיום שנת לימודים. ראשי המועצות האיזוריות כבר נפרדים במכתב זה מאיילת שקד שלפי כל הסקרים אינה עוברת את אחוז החסימה.

ועל המכתב הזה חתומים 26 ראשי מועצות איזוריות, ביניהם יו"ר המועצה האזורית מטה יהודה. היה מעניין לראות כיצד היה מגיב ניב ויזל אם בסיום עבודתו היה מקבל תעודה כזו וביחד אומרים לו 'אנחנו תומכים במועמד אחר לראשות המועצה".

זה נראה כמו את עולה כיתה אבל... לא בבית ספרנו. את למדת והתאמת לתפקיד אבל תעבדי במפעל אחר.

ובאותו היום הוברר באמת עם מי נפשו הפוליטית כמובן של ניב ויזל, איש עם שורשים הדוקים במפלגת העבודה, ויזל התפרסם בעיתונות הארצית במודעות קמפיין הבחירות של המחנה הממלכתי שהוא תומך בבני גנץ. ויזל איש העבודה עם גדעון סער וזאב אלקין? ימות המשיח...

נושאים: שרת הפנים, אייל שקד, משרד הפנים, מועצות איזוריות, ניב ויזל
תמיכה בגנץ
תמיכה בגנץ
תמיכה בגנץ
תמיכה בגנץ
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: