הנס הכפול אצל משפחת חורי

במזל טוב, לנריה ורעייתו שתחי' נולד בן בערש"ק. האח זכה לברכה מאת הרב קנייבסקי והוראה לקיום מצוות מעשר לחומרה. אחרי 14 שנה בשעטו"צ יזכה לקיים הכנסת בנו בבריתו של אברהם,.

נריה חורי באדיבות המשפחה
נריה חורי באדיבות המשפחה

זוכרים את הנס של משפחת חורי, בני הזוג שלא נפקדו שנים רבות, ואחרי קבלת ברכה מהרב קנייבסקי נפקדו ונולדה להם בת? אז הנה המשך הסיפור.

כבר אז סיפרנו שיש המשך ונמנענו עד שזה יתממש. אחיו של יצחק חורי הי"ו נריה, נשוי מעל לעשור שנים, במדויק כמעט 14 שנה. גם מאת האח נחסכה מצוות פרו ורבו וצאצא חסר בביתם של בני הזוג אשר עשו ככל יכולתם כדי להביא ילדים לעולם. גם הם הלכו למיטב הרופאים בארץ, ביקרו אצל מומחי הפריה ללא כל הצלחה. לבסוף החליטו לעשות מעשה, מה שטוב היה לאחינו הגדול יכול ויהיה גם לנו.

בני הזוג החליטו ללכת בעקבות האח הגדול רבי יצחק ונסעו לביתו של הרב קנייבסקי. שם התקבלו במאור פנים, וכב' הרב שנותן מעצמו לכל, החליט לברך את בני הזוג בברכה. הנה הסעיפור כפי שהועבר אלינו: ""בחודש שבט (פברואר 20) תש"פ נכנסנו למרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי ואמרנו לרב בזו הלשון: "14 שנים אין לנו ילדים, לפני כמה חודשים הרב נתן לאח שלו עיצה לבנות מקווה. אולי גם אנחנו נבנה מקווה וניוושע? " הציעו שאלו. הרב הסתכל עליו ולא ענה, אמרנו לרב עוד פעם: שהרב ידע שהוא ואשתו שבורים, 14 שנים אין להם ילדים.

אחרי מספר דקות של שקט הפר הרב את הדממה: "תקפידו על תרומות ומעשרות". ואחרי כמה שניות המשיך: "תעשה פרוטה חמורה"- דרגת חיוב גבוהה במעשרות.

בני הזוג מלאי האמונה ביקשו לדעת, ... "ואז יהיו בשורות טובות?". הרב פלט בעזרת השם...

ההסבר היה כך. נריה נהג לקנות פירות וירקות בחנות בשכונה בה מתגורר. המוכר הקפיד על תרומות ומעשרות רגיל כפי שנהוג בכל חנות לפי כללי הרבנות הראשית לישראל. .

נריה החליט להחמיר את הכלל ולהקפיד יותר לחומרה במתן מעשרות, והנה הנס . כעבור תשעה חודשים מאותה ברכה זכו בני הזוג לחבוק ביום שישי האחרון בן בשעה טובה ומוצלחת. חמש דקות אחרי הלידה התבשרנו, לאם היולדת ולתינוק שלום והברית בעז"ה יתקיים כצפוי ביום שישי הקרוב. במזל טוב. רוב טוב ונחת אמן.

נושאים: חורי, הרב קנייבסקי, לידה במזל טוב.
נריה חורי באדיבות המשפחה
נריה חורי באדיבות המשפחה
נריה חורי באדיבות המשפחה
נריה חורי באדיבות המשפחה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: