ברוך דיין האמת- הרב קנייבסקי נקרא לגנזי מרומים

העולם החרדי ובכלל הציבור בישראל, שנקרא לשאת תפילה כבר נתבשר בשורה גדולה ומרה על הסתלקותו של הרב חיים קנייבסקי מאור התורה והוא בן 94

תמונה אחרונה עם הרב
תמונה אחרונה עם הרב

הידיעה המרה והכואבת על הסתלקותו לגנזי מרומים של שר התורה הרב חיים קנייבסקי הכתה כל בית בישראל. בני בית שמש כואבים את הסתלקותו של מרן, בתוכם אישי ציבור שפרסמו הודעות אישיות.

חה״כ קטי שטרית (הליכוד) ברוך דיין אמן. אבל גדול ירד על עם ישראל. יחד עם כל עם עם ישראל אני המומה, עצובה וכואבת, פוסק וגדול הדור! נפרד מאיתנו. יהי זכרו ברוך. תנחומים למשפחה ולכל בית ישראל.

ח"כ משה אבוטבול (ש"ס) "נהפך לאבל מחולנו, ברוך דיין האמתץ. מרן הגר"ח קנייבסקי זצו"קל וכל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף ה'".

‏. ראש עיריית בית שמש ד"ר עליזה בלוך : "ברוך דין האמת. המוני בית ישראל אבלים את הסתלקותו לשמי מעלה של מנהיג הציבור החרדי מרן הגאון הרב חיים קנייבסקי זצ"ל. יחד עם כל בית ישראל משתתפים באבל העצום. יהי זכרו ברוך"

הרב אברהם קאפ יו"ר עזרת אחים פרסם על מועד הלוויתו של הרב. "מסע הלווית מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל יתקיים ביום ראשון הקרוב בשעות הצהריים וייטמן סמוך לאביו זצ"ל בבית החיים פוניבז בבני ברק".

נושאים: הרב קנייבסקי, בית שמש, עליזה בלוך, משה אבוטבול, קטי שיטרית
תמונה אחרונה עם הרב
תמונה אחרונה עם הרב
תמונה אחרונה עם הרב
תמונה אחרונה עם הרב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: