מעל 120 אוטובוסים מבית שמש בהלוויית הרב קנייבסקי

כבוד אחרון, חולקת היום העיר בית שמש ובשמם של רבים שלא יכולים להגיע התייצבו אלפים להיות שם במעמד הפרידה.

התור לעלות לאוטובוסים
התור לעלות לאוטובוסים

הלוויית הרב חיים קנייבסקי זצוק"ל עומדת היום במרכז החיים הישראלים בארץ והיהודיים בכל מקום אשר הם שם. בית שמש כחלק מהמרקם היהודי החרדי משתתפת באופן פעיל ומזדהה עם הכאב והיגון הפוקד את העולם החרדי. אתמול בלילה כבר יצאו עשרות אוטובוסים עמוסים בתושבים אשר ביקשו להיפרד. היום מצטרפים אליהם למעלה ממאה אוטובוסים נכון לשעה 10 בבוקר כ-120 צפופים כדברי סדרן חברת נתיב, בתלמידי ישיבות, בני תורה מהעולם החרדי וגם עמך להיות במעמד הגדול של ההלוויה הגדולה שנערכה בישראל. חסד של אמת, עם מי שהנהיג הוביל וקיים עולם של תורה בעיר בני ברק ובעולם. הציבור הנזקק לכלי תחבורה מכבד את הרגעים האלה, מי בלימוד תוך כדי עמידה בתורה ומי בדממה. הכל נעשה באופן מסודר ומאורגן.

אכן אווירת קדרות יתמות כפי שבישרו מודעות האבל המרוחות בכל אתר ואתר בעיר, מורגשת על פניהם של העומדים בתור לנסיעה באוטובוסים של חברת נתיב. אנשי הפיקוח סורקים את כרטיסי הרב קו, והעומדים בתורה מתייחדים חרישית עם המציאות הכואבת. האוטובוסים המתמלאים מפנים מקומם לבאים אחרים, וכך חוזר חלילה, אוטובוס יוצא מלא, אחר נכנס במקומו לתור מעמיס ונוסע.

עיריית בית שמש נערכה מבעוד מועד ויזמה את הקשר עם חברת האוטובוסים להיות ערוכים לאלפים המבקשים להגיע לבני ברק. נקודות האיסוף נקבעו בשכונות לב הרמה, מע"ר דרום, ורח' מנחם פרוש. המשטרה והפיקוח העירוני הועמדו הכן במקום להקפיד על הסד, מה שלא נזקקו לעשות, כי הכל זרם מאליו. העירייה הפצירה בציבור הרחב לא להגיע למחוז דן היום ברכבים פרטיים ולנהוג בכבוד הראוי. אין הודעות יוצאות דופן על הפרת הבקשות האלה ונראה

נושאים: חב נתיב, בית שמש, הלוויה, הרב קנייבסקי
התור לעלות לאוטובוסים
התור לעלות לאוטובוסים
התור לעלות לאוטובוסים
התור לעלות לאוטובוסים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: