המפקד והמורה- מפגש מרגש אחרי 38 שנים

הם סיימו את לימודיהם בכתה ח בשנת 1975, היום הוא מפקד המשטרה, היא מחנכת בבי"ס עוזיאל, מפגש בין רנ"צ רוני אלשייך לבין פנינה עמיאור

פנינה עם רוני
פנינה עם רוני

יש מי שמנצל את יום העצמאות לטיולים משפחתיים בחיק הטבע, יש מי שמנצל את המוזיאונים הפתוחים לבקר בהם, ויש גם מי שמנצל את יום העצמאות למפגשים. מפגשי בוגרי סיירת, בוגרי קורסים, בוגרי מכללות או בוגרי מחזורים באקדמיה.

ויש גם מפגשים אקראיים בהם נתקלים בני דור עם חבר או מכר מלפני שנים. אחד המפגשים המרגשים האלה היה היום בין רב ניצב רוני אלשייך, היום קצין משטרה, בעבר שב"כ עם מורה מקומית, מחנכת בבית הספר ע"ש עוזיאל, פנינה עמיאור תושבת בית שמש.

השניים חבקו יחדיו את ספסלי הכיתה בבית ספר בקרית ארבע. והם נמנים על בוגרי מחזור ב' של בית הספר הממ"ד חברון. בסה"כ היו שנים עשר תלמידים במחזור, 8 בנות ו-4 בנים. אחת הבנות הייתה פנינה הראל, ואילו רוני, אז רונן אלשייך, הם שניים מתוך מסיימי המחזור בשנת תשל"ה (1975). השניים פנינה ורוני, או רוני ופנינה למדו יחדיו עד כתה ח'. מסלול לא קצר... פנינה מעידה היום: "רוני אלשיך קפץ שתי כיתות, הוא היה צעיר מאיתנו, כך שבסה"כ למדנו ביחד פחות זמן מאשר זה נראה. אבל מפקד המשטרה בהחלט נחרט בזיכרון של כולנו כתלמיד מבריק ומצטיין".

השניים נפגשו היום באקראי בבית מורשת של המשטרה, אחרי 38 שנים, מאז נפרדו דרכיהם, כאשר המפקד אלשייך הולך לדרך אחת, וופניה בוחרת בחינוך כיעד. היו הם נפגשו, הוא מבקר בבית, בית מורשת המשטרה שפתח שעריו לפני הציבור בארץ, ואילו פנינה עמיאור מגיעה עם הפמליה הנכבדת שלה, משפחת עמיאור, השניים שוחחו ונזכרו בהתרגשות על הימים ההם תוך החלפת מידע על מצב המשפחות והקשרים עם החברים מהמחזור ההוא של שנת 1975.

נושאים: בית שמש, קרית ארבע, רנצ רוני אלשייך
פנינה עם רוני
פנינה עם רוני
פנינה עם רוני
פנינה עם רוני
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
המפקד והמורה- מפגש מרגש אחרי 38 שנים
המורה הכי הכינכתבה ביום חמישי, 19 באפריל 2018, 12:47

אין על המורה פנינה!!!