הפינה הקסומה ליד שניה במרכז נוימן- חווית קניה במחיר רצפה

מה יש בחנות? צריך לשאול מה אין בחנות. יש כמעט הכל, מספרים לגיל הרך, ועד נעליים בהזדמנות. כלי בית, אביזרי יודאיקה, מדפי בגדים, והרבה קולרים עליהם תלויות שמלות, חצאיות, חולצות. והכל במחיר שלא חשבתם עליו.

רחל ופייגי בחנות הקסומה שלהן
רחל ופייגי בחנות הקסומה שלהן

מי שיגיע לחנות vintage corner הפינה הקסומה ליד שניה במרכז נוימן יפסיק לקנות בגדים בחנויות ובעיקר לשלם הון עבור בגד שילבש ויכבס ושוב ילבש. ולא רק יפסיק לקנות בגדים, אלא בעיקר יחסוך לעצמו בזבוז זמן יקר שלא תמיד ישנו בנמצא.

הגענו די באקראי לחנות, המנטור העיסקי (צבי ווליצקי) המליץ, ולקח לנו זמן לתאם פגישה. כאשר זה כבר קרה, התברר שהיה בזבוז להמתין, הפגישה הייתה חוויה עיסקית ןרגשית כאחד. למה? הנה הפרטים.

את פנינו קיבלו רחל ופייגי, שתי נשים חייכניות, מסבירות פנים, מוכנות להקדיש לכל קונה את הדבר הכי חשוב לאדם כאשר נכנס לחנות- תשומת לב. רחל ופייגי הן שתי עולות מארה"ב, אמהות לילדים שהחליטו לקדש זמנן, בעשייה לחברה וגם מעט להתפרנס. לכן גם השפה (עברית שפה קשה) אינה ממש שגורה בפיהם, אבל בישראל של היום, לא ממש בעיה. העם היהודי יודע לדבר גם בידיים, גם ברמזים ומתברר שמבינים זה את זו, או זו את זה.

מה יש בחנות? צריך לשאול מה אין בחנות. יש כמעט הכל, מספרים לגיל הרך, ועד נעליים בהזדמנות. כלי בית, אביזרי יודאיקה, מדפי בגדים, והרבה קולרים עליהם תלויות שמלות, חצאיות, חולצות. כשאתה מפשפש אתה מגלה בגדים איכותיים, אפנתיים, שאינם שונים מתוכן בחנות אופנה במגדלי היוקרה של שיינקין תל אביב או הרצליה.

המחיר כמעט ברצפה, במחיר 25 ₪ תוכלו להשיג שמלה או חצאית וחולצה תואמת. כן כן, המחיר כאן ממש נמוך. איך? ממש כל כך בזול, ב-50 ש"ח תוכלו לצאת מכאן עם שקית ובה חולצה, חצאית, ואולי גם מטפחת ראש או שאל לתפארת... צריך סבלנות ותמצאו את ההזדמנות שלכם.

מסבירה לנו פייגי: " אנחנו מקבלים ערימות של בגדים מאנשים שפשוט החליטו לצמצם את ארון הבגדים שלהם, לפנות אולי כדי לרענן אולי פשוט כי גדלו במידה. אחרי מיון ראשוני שלנו, אנחנו מכריזים על הסחורה המובחרת ביותר שתעלה על המדפים לנו, מכבסים, מגהצים, ומציגים למכירה. לו לא היינו מצהירות שמדובר בחנות יד שניה, הקונה היה יכול לחשוב שנכנס לחנות אופנה חדשה. המחיר מסגיר אותנו, כי אנחנו גובות מחיר מינימום כדי להתקיים ולקיים את המפעל החברתי שלנו. בכספים אנו מממנות את השכירות וההוצאות, ואם נותר אז חלקו לכיסוי לשכר מינימום ובסוף בסוף אנחנו גם מפרישות לתרומה".

בסיור אנחנו מחליקים מקומת הכניסה לקומת המרתף, ושם ארגזי ספרים, מדפי נעליים לילדים ולמבוגרים., צעצועים, ולא מעט בובות מוצעות.

בקיצור חוויה- שהיא הזדמנות שלכם ליהנות ממנה ובזול וגם לחזק (רעיון יצירתי) ולתרום למען הקהילה. אגב חשבתם על זה שאם כל הסחורה הזו לא הייתה מגיעה לחנות, לאן היא היתה הולכת? פשוט בזבוז... הנה לכם גם תרומה לאיכות הסביבה.

אז היכן המקום?

פעם היתה זו החנות של אפנת שולמית, (עלימה), היום זו חנות הפינה הקסומה ליד שניה מרכז מסחרי כיכר נוימן ליד קובי סנטר בבית שמש. החנות פתוחה רצוף משעה 10:00-19:00. איך לא תנצלו את ההזדמנות.

נושאים: חנות יד שניה, בית שמש, קולטת עליה
רחל ופייגי בחנות הקסומה שלהן
רחל ופייגי בחנות הקסומה שלהן
רחל ופייגי בחנות הקסומה שלהן
רחל ופייגי בחנות הקסומה שלהן
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: