לילה סגול-בית שמש מזדהה עם האוכלוסיות המוחלשות

באופן סמלי החליטו בעיריית בית שמש לצבוע בסגול רק את פסגות השבע, למרות שפוטנציאלית קיימים עוד מבני ציבור לקבל את הצבע כאות הזדהות עם האוכלוסיה המוחלשת בתוכנו.

פסגות סגול
פסגות סגול

במערכת החינוך בישראל, לומדים תלמידים בעלי יכולות מגוונות וצרכים שונים. מערכת החינוך מחויבת להכלתם ולהשתלבותם של מגוון הלומדים במסגרות החינוכיות השונות. מחויבות זו כרוכה בתפיסת עומק תודעתית ובהשקפה שלפיה כל תלמיד זכאי ללמוד בקרב קהילתו הקרובה ולחוות בה חיים משותפים לאורך כל שעות היום, במוסדות החינוך, בשעות הפנאי ובמבחר המסגרות שמחוץ למוסדות החינוך.

בתאריך ז' כסלו תשפ"ג 1.12.22 יצויין "לילה סגול" במוסדות ציבוריים ברחבי המדינה לרגל היום. במסגרת הפרויקט מוארים מאות בניינים ומבנים ברחבי הארץ בגוון סגול, שהוא הצבע המזוהה עם קהילת האנשים עם מוגבלויות בעולם, במטרה להעלות למודעות הציבור את זכותם של אנשים עם מוגבלויות לחיים של כבוד, שוויון ושילוב בחברה, בקהילה ובעבודה.

בית שמש החליטה לצבוע בסגול את רק בניין פסגות השבע, למרות שיכולה הייתה לבחור אולי את בית העירייה, (בנעימי והישן במרכז נוימן) ואו אולי בניין בולט יותר בעיר כמו ביג- משרדים להשכרה, או בניין בית המשפט, בו שוכנים משרדי ממשלה שונים, ואז היתה יותר עצמה לרעיון. נראה שלא התכוונו ממש להתאמץ... הסתפקו במועט.

נושאים: בית שמש, אוכלוסיות מוחלשות, לילה סגול
פסגות סגול
פסגות סגול
פסגות סגול
פסגות סגול
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: