תגמול דיפרנציאלי לבתי ספר מצטיינים בתחום הערכי והלימודי - שנת הלימודים תשפ"ב

3 בתי הספר מבית שמש שנבחרו על פי שיעור השינוי שהם חוללו בין היתר ב: זכאות לבגרות, מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל/שירות לאומי/שירות אזרחי הם אולפנות נוגה ואהבת ישראל, ותיכון בית יעקב. ברנקו וייס הסתפק בתגמול ברמה 4

השרה ביטון בביקור בעיר
השרה ביטון בביקור בעיר

משרד החינוך פרסם אתמול את רשימת 335 בתי הספר בחטיבה העליונה, אשר הצטיינו בתחום הערכי, החברתי והלימודי. בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך.

שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון: "הצטיינות בחינוך היא מכלול של עשייה חינוכית, הנוגעת להקניית ערכים, חיזוק הזהות והשייכות לקהילה ולמולדת, ושיפור ההישגים החברתיים והלימודיים. עשייה זו מובילים אנשי חינוך והוראה מופלאים, פורצי דרך, אשר סוללים לתלמידיהם נתיבים למיצוי יכולותיהם ומעניקים להם הזדמנויות להצלחה במגוון תחומים.. אני מברכת את המנהלים וצוותי החינוך על ההישגים אליהם הצעידו את ת למידיהם ובית ספרם.?

מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר ציינה, כי הפרסים משקפים את ההשקעה יוצאת הדופן של צוותי חינוך שהנחילו ערכים של אהבה ומסירות, אמונה ותקווה, תעוזה, חדשנות ויוזמה. הם פעלו ללא לאות כדי להפוך את בית הספר למרחב מעניק, מחבק ומצמיח. הם פעלו כדי לצמצם פערים ולטעת בכל תלמידה ותלמיד את האמונה כי יש בהם את היכולת, המסוגלות והכישורים לפרוץ קדימה. אני מברכת את המנהלים ואת צוותי החינוך הזוכים ומודה להם על מלאכת החינוך המפוארת שלהם.

לאור הישגיהם, עובדי ההוראה שבבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי שנע בין 3,297 ש"ח לכ-8,793 ש"ח, זאת בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה "עוז לתמורה".

בשנת הלימודים הנוכחית נכללו בסך הכל 838 חטיבות עליונות מכל רחבי הארץ ומכל מהגזרים. מתוכן 335 חטיבות זכו בתגמול. 54% מתוכן הן חטיבות במגזר היהודי-ממלכתי, 26% ממלכתי-דתי, 13% מהחינוך הערבי, 4% מהחינוך החרדי, 2% מהחינוך הדרוזי, ו-1% מהחינוך הבדואי.

להלן פירוט המדדים וגמול הכספי. בהישגים הערכיים-חברתיים, נכללו המדדים הבאים: שיעור הגיוס לצה"ל, או לשירות אזרחי/לאומי, מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, ומידת הקרבה לתעודת בגרות מתוך התלמידים שאינם זכאים לתעודה מלאה. כמו כן, מידת השיפור בהשוואה להישגים קודמים.

חישוב הגיוס לצה"ל או לשירות אזרחי/לאומי ומניעת נשירת תלמידים נערך בהשוואה למוסדות דומים לפי מגזר/או מגזר וסוג פיקוח.

בהישגים הלימודיים נקבעו המדדים, ההישגים לאור מבחני המיצ"ב ביסודי ובחט"ב ולאור מדדי הטיפוח, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית, מידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.

חלוקת הגמול בין בתי הספר

רמה 1 (83 חטיבות עליונות) –8,793.25 ש"ח

רמה 2 (84 חטיבות עליונות) –6,594.94 ש"ח

רמה 3 (84 חטיבות עליונות) – 4,396.63 ש"ח

רמה 4 (84 חטיבות עליונות) – 3,297.46 ש"ח

ברשימה כלולים המוסדות הבאים מבית שמש ומהחינוך ההתיישבותי (מטה יהודה)

אולפנת נוגה, רמת תגמול 1

אולפנת אהבת ישראל רמת תגמול 1

ניצני עוז (קרית חינוך לשעבר) מת תגמול 3

ברנקו וייס רמת תגמול 4

ישיבת אמית נחשון רמת תגמול 4

תיכון בית יעקב רמת תגמול 1

פניני חן רמת תגמול 4

נושאים: חינוך, בית שמש, תגמול דיפרנציאלי
השרה ביטון בביקור בעיר
השרה ביטון בביקור בעיר
השרה ביטון בביקור בעיר
השרה ביטון בביקור בעיר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: