הליכוד הצטרף, הבאה בתור בית שמש שלנו

השאלות המסקרנות הן שתיים: האם הצדדים הסכימו על העיקרון לפיו לא יינתנו הקצאות לציבור החרדי בתחומי העיר הוותיקה וכן לא ברור מה הובטח באשר לרמה ה 2.

חותמים
חותמים

לאחר חצות, אתמול שוגרה הידיעה לפי גרינברג הרחיב את הקואליציה שלו עם הליכוד. חצי שעה אחר חצות כבר נחתה ההודעה המלאה על התפקידים שהבטיח גרינברג לליכוד תמורת ההצטרפות לקואליציה. "לאחר משא ומתן ממושך, שעות לכניסתו לתפקיד, בשעה זו חתם ראש העיר בית שמש שמואל גרינברג עם מפלגת הליכוד על כניסתם לקואליציה. מיד עם החתימה הודה גרינברג לשותפיו שלום אדרי ומשה שטרית ואמר: "מזל טוב לבית שמש. בשעה טובה חתמנו על הסכם ואנחנו יוצאים לדרך חדשה בעשייה ברוכה ומשמעותית. אני אהיה ראש העיר של כולם ויחד נפעל למען כלל תושבי העיר".
מה יקבל הליכוד? ובכן הבטחת אריה דרעי למסור לליכוד חצי מהקדנציה של נציגו בעיר, איציק אלמליח ראש סיעת ש"ס יכהן בחצי הקדנציה הראשונה כך שביום רביעי 'יושבע' אלמליח לתפקידו. עוד יימסרו לליכוד מספר תיקים: ממונה תיק תרבות ספורט ואירועים, רישוי עסקים, כנראה משה שיטרית מי שהיה סגן וימונה כנראה לסגן בתום חצי קדנציה. צבי ווליצקי גם הוא יישאר בתפקידו תיק תיירות וקשרי חוץ. שלום אדרי מקבל את תיק התחדשות עירונית, ויישאר מופקד על העיר הוותיקה.

עדיין לא פורסם ההסכם הקואליציוני בין הצדדים, לפי החוק הוא צריך להיות מונח על שולחן מועצת העיר ולידיעת הציבור. השאלה המסקרנת היא האם הצדדים הסכימו על העיקרון לא יינתנו הקצאות לציבור החרדי בתחומי העיר הוותיקה וכן לא ברור מה הובטח באשר לרמה ה 2.

ואחרי הליכוד עומדת להצטרף עו"ד רינה הולנדר, בית שמש שלנו, הוחלפו טיוטות בין הצדדים הקרובים לחתימה.

גרינברג הודיע כי בכוונתו להשתדל לחבר עוד גופים לקואליציה.

נושאים: הליכוד, גרינברג, מועצת העיר
חותמים
חותמים
חותמים
חותמים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: