הכירו: תופעת טבע מלאת רגש וחמלה

אתי פדידה, מתמסרת בכל מאודה לטובת חתולי הרחוב בעיר, היא מאכילה, מלטפת, מעקרת אם צריך, ושומרת עליהם כעל בבת עיניה. המזון אגב מכיסה ומתרומות...

אתי פדידה היום בארוחה לחתולי הרחוב
אתי פדידה היום בארוחה לחתולי הרחוב

אהבה, חמלה, רגש, אלה המילים שמלוות את האישה הצנועה הזו אתי פקידה שמה. כל חייה קודש לטיפול ומסירות לטובת חתולי העיר. לא נגזים אם נספר כאן שמאות חתולי רחוב בעיר חייבים ת חייהם לבחורה המקסימה הזו.

ואומרים שחיות מחזירות אהבה, כאשר זו אין סופית ומובעת חדשות לבקרים בימים החמים ובימות החורף, לא פלא שגם ביום סגריר מתרכזים סביבה עשרות חתולים.

נסו אתם להציע אוכל לחתולי הרחוב, ותבחינו בתגובתם. יביטו מרחוק, ימתינו עד שתלכו ואז אולי יתקרבו לצלחת או למקור המזון המונח לפניהם. לאתי פדידה זה לא קורה, הם מתקרבים, נצמדים, עומדים לידה, כאילו אומרים אנחנו מכירים כבר זמן רב והיא דואגת לנו, אנחנו לא חוששים ולא מפחדים מנוכחותה. תופעת טבע אנושית מלאת רגש.

אתי פדידה כבר שנים ארוכות מטפלת בחתולי הרחוב בעיר. היא בקשר יום יומי עם מטפלים מוסמכים אם צריך טיפול כלשהוא. בכל יום היא יוצאת כשתיק תלוי לצדה ובו אוכל משביע לעשרות חתולים. יש לה עמדות פזורות ברחבי העיר, אליהם היא מגיעה להניח להם אוכל להשביע תאבון. במקום לחפש בפחים, באשפתות, היא מניחה לפניהם אוכל מתאים, אוכל משביע. והחתולים מתקבצים, כאילו מזמינים אחד את חברו להצטרף לחגיגה. אוכלים ונהנים, אוכלים ומייללים כאומרים תודה לך. אילו ניתן היה להבין את שפת החיות, היינו שומעים איך החתולים מודים לה על היוזמה המבורכת.

בין הכנסת היד לשקית המזון או לקופסת הבשר לחתולים, היא מלטפת, מעניקה להם חום ואהבה, מביטה על עיניהם, לראות אולי מי מהם חולה או זקוק לתשומת לב. לא בהפתעה סיפרה לנו השבוע על מבצע העיקור לחתולים ביוזמתה של ד"ר מאיה קמחי בעירייה. "אני עצמי מזמינה לעיקור. אני לא מתנגדת, אדרבא מעודדת ומחזקת".

הרבה חמלה יש במעשיה של אתי פדידה, בחורה צעירה, הדורשים ממון לא מעט. "אני זוכה לקבלת תרומות מאנשים רחמנים, שאיכפת להם מצער בעלי חי. ני קונה ודואגת להם עם מה שיש. ולא חסר אף פעם. יש אנשים טובים" אומרת אתי פדידה, ראויה לכל שבח.

נושאים: חתולי רחוב, בית שמש, אתי פדידה
אתי פדידה היום בארוחה לחתולי הרחוב
אתי פדידה היום בארוחה לחתולי הרחוב
אתי פדידה היום בארוחה לחתולי הרחוב
אתי פדידה היום בארוחה לחתולי הרחוב
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: