החברה הכלכלית מצטרפת למעונות יום ופעוטון בבית בזק הישן

החברה הכלכלית כובשת את הקומה העליונה של הבניין אשר חולק לשלוש קומות, הכניסה למשרדי החברה מהכביש. החצר החיצונית טרם טופחה לעיני המשקיעים הפוטנציאליים

שלט קטן, על דלת ברזל
שלט קטן, על דלת ברזל

משרדי החברה הכלכלית העירונית לפיתוח בית שמש החליפו מקום, החברה הכלכלית בית שמש שהוקמה בשנת 2007 מתוך רצון לייעל את העשייה הכלכלית בעיר, להשביחה, למנפה ולהצעידה קדימה מחליפה משרדים זו הפעם השלישית מאז כינונה. תחילה שכנה בבית העירייה הישן במרכז המסחרי, כששלושה חדרים צמודים שירתו והספיקו לקיים כל צרכיה, מאז לפני 12 שנה הספיקה להחליף מקום ולעבור שנה אחרי שעיריית בית שמש עברה נעימי גם היא עברה למרכז הקניות. עתה היא עוברת לבית בזק הישן, במרכז העיר הוותיקה. העתקת משרדי החברה הכלכלית לבית בזק הצילה למעשה את הבניין הזה שמד בשיממונו כמה וכמה שנים טובות. החברה הכלכלית היא חברה בת של העירייה, ופועלת לפי מדיניות העירייה ועם זאת ניהולה אוטונומי כראיית הממונה על תפקודה אברהם פרנקל.

האמת, מי שירצה להגיע למשרדי החברה הכלכלית, יתקשה להבין שאחרי השלט הקטן, על דלת הכניסה יש משרדים מרווחים, מוארים הטב, בעיקר לאור החצר המוזנחת שאינה מתאימה למשרדי חברה כלכלית, חלון הזדמנות להשקעה בעיר..

במשרדיה החדשים שני אגפים, אגף ניהול ואגף פיתוח ותכנון. מחלונות הקומה השנייה בבית בזק אשר הוסב לבית קומות (שלוש קומות) קשר עין להיכל התרבות החדש ובית העירייה, ובעיקר צופים לגגות השוק קניון הישן מראה לא ממש מכבד את צופי המרחקים. בקומת המרתף של הבנין, כאמור שלוש קומות, שוכנים מעונות יום לציבור חרדי רח' הרצל, בקומת הביניים מצוי פעוטון ועתה בקומת הכניסה מהכביש מצויה קומת החברה הכלכלית.

צוות החברה הכלכלית עבר למשכנו החדש והמרווח כבר לפני כחודש לפני השלמת פיתוח החצר והמבואה למנהלת. ומי שבא היום עדין מבחין בשרידי בית בזק הישן חסר החן והיופי כיאה לחברה כלכלית שאליה באים משקיעים פוטנציאליים להשקיע .

לחברה הכלכלית יש תפקיד נכבד בכל הקשור לקצב ההתקדמות והביצוע בפועל של מיזמים בתחומי התרבות והתיירות בעיר, וכדי להיות כזאת עליה להצטייר בפני הבאים באור הכי מתאים לשנת 2020. חנוכת המשרדים תתבצע בסיום טיפוח החצר והשלמת כל הצרכים כמובטח בהסכם השכירות עם בעל המבנה.

ואם אמרנו חברה כלכלית, כאי לשים שהיא פונה עורף למקום שהפך לשם דבר בעולם השירותים המקומיים., קניון נעימי שמאכלס שירותים לא מעטים של משרדים רפואיים ועסקיים.

נושאים: החברה הכלכלית
שלט קטן, על דלת ברזל
שלט קטן, על דלת ברזל
שלט קטן, על דלת ברזל
שלט קטן, על דלת ברזל
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: