חמישה מעונות חדשים בכל רחבי העיר ינוהלו ויפוקחו בידי העירייה

החברה הכלכלית תנהל את הרישום, מינהל החינוך יפקח על תפעול המעונות, התקווה לשפר את השירות, לייעל ובעיקר להוזיל עלויות

ישיבה- יוצאים לדרך
ישיבה- יוצאים לדרך

החל משנת הלימודים תשפ"ד עיריית בית שמש והחברה הכלכלית לפיתוח בית שמש יחלו להפעיל חמישה מעונות במשותף. חמשת המעונות יתפרשו בשכונות השונות, גם ברמה ד, ובנווה שמיר, המיקום המדוייק יתפרסם בהמשך. העירייה מתכוונת ליטול אחריות ולסייע בידי ההורים למצוא מקום עבור הילדים באופן בלתי תלוי תוך רצון להוזיל עלויות תפעול.

עיריית בית שמש והחברה הכלכלית בית שמש לוקחים יחד אחריות על עולם המעונות מגיל לידה ועד גיל שלוש והחל משנת הלימודים הבאה יפעילו חמישה מעונות במשותף ברחבי העיר.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך יחד עם ממונה החברה הכלכלית חבר המועצה הרב אברהם פרנקל רואים בשיתוף הפעולה בין עיריית בית שמש והחברה הכלכלית בית שמש מהלך שביכולתו לחזק את מעטפת האחריות בנושאים התפעוליים והפדגוגים בתאום עם מנהל חינוך נוער וקהילה.

מהלך זה ישפר באופן משמעותי את השירות להורים בצהרונים שעתידים להפתח. עיריית בית שמש רואה חשיבות רבה במתן חינוך מצויין על ידי הצבת סטנדרטים גבוהים, לצד היכולת להעניק הקלה כלכלית. בשורה נוספת ממהלך זה הינה היכולת של עיריית בית שמש לייצר הכנסה על ידי הפעלת המעונות ובכך התשלום של ההורים עבור המעונות יוחזר בשירותים אחרים שתעניק העירייה עבור התושבים.

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך מבקשת להודות לממונה החברה הכלכלית חבר המועצה הרב אברהם פרנקל ולמנכ"ל החברה זאב לכוביצקי על ההתגייסות והשותפות לקידום השירות לתושבי העיר.

על מועד פתיחת הרישום תמסר הודעה נפרדת.

נושאים: מעונות יום, בית שמש, החברה הכלכלית, מינהל החינוך
ישיבה- יוצאים לדרך
ישיבה- יוצאים לדרך
ישיבה- יוצאים לדרך
ישיבה- יוצאים לדרך
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: