הוצגה תכנית העבודה לעיריית בית שמש לשנת 2021

בהצגת התכנית העתידים דובר גם על מה שהיה בשנת 2020 סיימו 278 עובדים את העסקתם לפי הפירוט הבא, 5 פרישה מוקדמת, 13 עובדים פוטרו, 56 התפטרו מרצונם ו-177 עובדים הסתיים חוזה העסקתם.

מנכל העירייה
מנכל העירייה

היום, באיחור, שכן תכנית עבודה צריכה להיות מוצגת לכל המאוחר בחודש דצמבר, התכנסו בזום מנהלי האגפים בעיריית בית שמש להציג את תכנית העבודה לשנת הכספים 2021. מנכל העירייה איתמר ברטוב ארגן וערך את המפגש הזה בו כל מנהל אגף, העלה והציג את התכניות העתידיות בתמצית. העלאת התכנית מחוייבת המציאות והזמן, שכן היא צריכה להיות הבסיס לתקציב העירייה לשנת 2021 שמן הסתם יובא רק בכינוס מליאה מיוחדת שיכולה להיות בחודש פברואר. עדיין כבשגרה, עיריית בית שמש מגישה תקציב מאוחר אחרי כל הרשויות המתוקנות בארץ. במשך 3 שעות וחצי הוצגו התכניות בזום, בסבלנות הקשבה וצפיה של השותפים.

ראש העירייה שיבחה והיללה באיגרת מיוחדת לכלל עובדי העירייה את תכנית העבודה. כך הא כתבה באיגרת: "תכנית העבודה של המנהלים והאגפים השונים בעירייה זו השפה שלנו. אני רואה יעד משמעותי לקראת שנת הפעילות שכולנו נדבר את השפה. דרך המשמעת הזאת אנחנו יוצרים משמעות". בלוך כמובן מביעה מרחשי ליבה:" דינאמיות העיר היא חלק מהתפיסה המורכבת שלנו בניהול העיר גם בשנה זו. תפיסה כוללת בה אנחנו דואגים לכל תושב בעיר בין אם גר פה שבעה חודשים או שבעים שנה".

בלוך באיגרת זו כמו בראיונותיה בתקשורת, מנותקת מהקורה בשטח, טענות ומענות כמעט מכל השכונות החדשות והוותיקות על רמת השירות הירודה המפעמת כאן בעיר חולפות ליד אזנה והיא בשלה, כאילו הכל מתנהל כנדרש וכיאה.

מעניין שאינה מתייחסת לתקציבים הדלים, להשקעה המינימלית בתושב, בתלמיד, בנזקק, . או בהגשמת פרויקטים חשובים כמו קידום הספורט, התרבות, איכות החיים שעל פי מדרגים של למס אנחנו מצויים בתחתי הרשויות המקומיות.

במסגרת הדיונים הציג בתמצית גזבר העירייה טיוטת תקציב לשנת 2021 כשאינו שוכח להעלות את המיזמים ואו המטרות החשובות לפעילות בשנת הכספים, באלה מונה הגזבר גיוס כספים לבניין שירותים עירוני- מבנה ההנדסה.

בתכנית העבודה הוצגו גם נתוני כוח האדם בעיריית בית שמש. יש בעירייה בסה"כ 1448 עובדים, בשנת 2020 סיימו 278 עובדים את העסקתם לפי הפירוט הבא, 5 פרישה מוקדמת, 13 עובדים פוטרו, 56 התפטרו מרצונם ו-177 עובדים הסתיים חוזה העסקתם. מה יהיה בשנת 2021? האם יגוייסו אחרים במקום המפוטרים' הפורשים?

נתון מעניין שהוצג הוא גיל העובדים הממוצע העומד על גיל 43.4 שנים. מכובד, חברה צעירה מאוד.

מבקר העירייה מר יעקב דהן מתכוון השנה לערוך ביקורת כהרגלו מידי שנה. הפעם מפתיע ומצבשר את נושאי הביקורת, ביקורת על קידום ושיפור השירות לתושב. הנה לכם הזדמנות לרטון/לכעוס/לשבח/להלל או כל שפה וסגנון שלכם להביע דעתם על רמת השירותים של עיריית בית שמש, ולא נגזים אם נציין שיש לכם הרבה בודאי מה לטעון.

נושאים: איתמר בר טוב, תקציב עירייה, תכנית עבודה, 2021
מנכל העירייה
מנכל העירייה
מנכל העירייה
מנכל העירייה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: