הונחה אבן הפינה למרכז החסד הבינלאומי

בתכנית הרחבת השירותים ולצורך זה ממש הוחלט על הקמת מבנה לתפארת אשר יתאים להעניק את הצרכים ברווחה.

מרכז החסד הבינלאומי
מרכז החסד הבינלאומי
עמותת למען אחי ערכה טקס הנחת אבן פינה לציון הקמת מרכז החסד הבינלאומי ביום שישי האחרון. ראש עיריית בית שמש, ד"ר עליזה בלוך, סגנית ראש העיר עו"ד רינה הולנדר, וחבר מועצת העיר מר צבי ווליצקי ביחד עם מכובדים, חברים ותומכים, נכחו באירוע מרגש זה. הבניין יהיה ממוקם בצומת האסטרטגי של רחובות נחל איילון ונחל דולב ברמת בית שמש

למען אחי הגדילה את התוכניות וההצלחות פורצות הדרך שלה. תוכניות אלה משפרות באופן ניכר את חייהן של מאות משפחות בישראל כל שנה. מרכז החסד הבינלאומי, מבנה חדש רחב ומתאים יהיה מוקד דינמי של נתינה והפצת חסד עם תבונה ברחבי העולם, המבנה יחליף דירה קטנה שהושכרה למטרות העמותה.. המבנה יהווה מקום המוקדש לכל תחומי הפעילות של למען אחי. המרכז ישפיע ישירות, ובאופן ניכר, על יכולתנו לסייע ללקוחותינו ברחבי ישראל. המבנה החדש יהווה מוקד של חסד ומעשים טובים, ויכנסו מתחת לקורת גג אחת כל פעילות הארגון- יכולתנו לסייע ולהשפיע על חייהם של המשפחות תשתפר לאין ערוך. שימו לב לנתון הבא המלמד על תפקוד 'למען אחי': מספר המשפחות אשר מקבלות סיוע גדל ב 50% ב 3 השנים האחרונות. כל 4 משפחות אשר מסיימות את התהליך, 5 משפחות מצטרפות. על מנת שנוכל לספק את מיטב ומירב השירות- ברור כי משכן מודרני חייב להיבנות.

בהנחת אבן הינה כאמור השתתפו רבים וטובים, ביניהם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, שהדגישה עד כמה נחוץ עבודתו של ארגון כמו למען אחי, "...הוא מלמד אותנו צניעות... כל אחד ואחד מאיתנו יכול למצוא את עצמו בצד שני של המתרס," ולמען אחי שם כדי לעזור".

נ.ח. נציג מאות ואלפי מקבלי השרות של למען אחי למשך השנים, דיבר בצורה מרגשת עד דמעות. האבא לששה ילדים, תיאר מצב שהוא התקשה במציאת מקומות בישראל. אחד מצוות העובדים הסוציאליים המנוסים ואכפתיים של למען אחי, בנה תכנית טיפול ביחד עם נ.ח. והתוצאות ניכרות. נ.ח. קיבל ייעוץ כלכלי, סיוע תעסוקתי, ואוזן קשבת. "העובדה שאני מסוגן לעמוד כאן, מולכם, ולהודות בפומבי על מה שהענקתם לי, זה דבר שלא כל אחד זוכה לו, ואני בעצמי לא יכולתי לדמיין שאני מסוגל. תודה רבה לכם".

"שטח נוסף הכרחי לחלוטין לצורך עזרה למשפחות נוספות לצאת ממעגל העוני; הזמן – והצורך – לשים את כל האגפים שלנו תחת קורת גג אחת הגיע, ואנו צריכים לאפשר לאנשי המקצוע והמתנדבים שלנו לספק את מירב הסיוע ללקוחותינו באופן היעיל ביותר", אומר הרב אבהם לוינטל.

לאפשרויות הקדשה במרכז החדש או לכל מידע, נא לפנות לסטו שריידר, למען אחי, טל' 9991553- 02.

נושאים: למען אחי, בית שמש
מרכז החסד הבינלאומי
מרכז החסד הבינלאומי
מרכז החסד הבינלאומי
מרכז החסד הבינלאומי
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: