הוכרז סכסוך עבודה במועצה האזורית מטה יהודה

מה-1 באוקטובר תוכל ההסתדרות לנקוט בצעדים ארגוניים. יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל: "התנהלות חסרת אחריות כלפי נציגות העובדים. לא ניתן לזה יד"

מטה יהודה
מטה יהודה

הסתדרות המעו"ף הכריזה על סכסוך עבודה במועצה האזורית מטה יהודה, שיאפשר נקיטת צעדים ארגוניים עד להשבתת שירותים מלאה החל מה-1 באוקטובר. הסכסוך יחול על כ-800 עובדי המועצה, והוא המשך ישיר להתנהלות ראשי המועצה כלפי ועד העובדים. זאת, על רקע "התנכלות המעסיק לוועד העובדים והתעמרות, תוך זלזול מופגן ובריוני והפליית חברי הוועד לרעה"

במכתב ששוגר הבוקר מהסתדרות המעו"ף לממונה הראשית על יחסי עבודה במשרד העבודה, עו"ד רבקה ורבנר, ולהנהלת המועצה האזורית מטה יהודה, צוין כי החרפת הצעדים הינה על רקע "התנכלות המעסיק לוועד העובדים והתעמרות, תוך זלזול מופגן ובריוני והפליית חברי הוועד לרעה, באופן הפוגע בהתנהלות הוועד ובכח הארגוני". עוד צוין כי נעשו מספר ניסיונות מצד ועד העובדים לסיים את הסכסוך בטרם נקיטת הצעדים, אך הם לא זכו להתייחסות כלשהי מצד המעסיק.

יו"ר הסתדרות המעו"ף, עו"ד גיל בר-טל: "התנהלות המועצה היא חסרת תקדים. ראש המועצה והמנכ"לית מתנהלים בחוסר אחריות ואגרסיביות כלפי נציגות העובדים והם מרגישים את סוף תקופת כהונתם. אני מצר על ההתנהלות הזאת ולא ניתן לה יד".

יו"ר ועד עובדי המועצה האזורית מטה יהודה, ז'קלין פרץ: "הנהלת המועצה לא כיבדה את בחירתי ליו"ר הוועד מתחילת הדרך, כשהעדיפה מועמדת אחרת המקורבת ונוחה להם. לצערי, עד היום ישנם ניסיונות לדכא אותי ולצמצם את סמכויותיי כיו"ר הוועד. ערב שנה חדשה זהו זמן לפתוח דף חדש ולעשות חשבון נפש. אני קוראת להנהלת המועצה לכבד את בחירת הבוחר, להפסיק להתעלם ולהתנכל, ולהתחיל לשתף פעולה, הן למען העובדים והן למען התושבים".

נושאים: סכסוך עבודה, הסתדרות, מ.א. מטה יהודה
מטה יהודה
מטה יהודה
מטה יהודה
מטה יהודה
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: