ועד העובדים: "העסקת עובדי קבלן פוגמת באיכות השירות לתושבי העיר".

ועד העובדים הכריז על סכסוך עבודה ובשל כך נאלץ לנקוט בצעדים ארגוניים על מנת להגן על סכויות העובדים

5 / 5 ☆ מדרגים: 1
כינוס הסייעות הבוקר
כינוס הסייעות הבוקר

וועד העובדים בעיריית בית שמש פרסם הודעה לציבור המסבירה את מהות הסכסוך בינו ובין העירייה. להלן הודעת וועד ההעובדים: נציגות העובדים בעיריית בית שמש מנסה כבר במשך חודשים רבים להגיע להסכם בין הנהלת העירייה לבין ארגון העובדים וההסתדרות באופן שיהיה יעיל וטוב לתושבים ולעובדים ויאפשר מתן שרות טוב יותר. לצערנו הרב הנהלת העירייה שמה לה למטרה לסלק את עובדי העירייה ולהעסיק במקומם עובדי קבלן, אשר מניסיון ערים אחרות נותנים שירות פחות טוב ויעיל ועלותם גבוהה.
ועד העובדים הכריז על סכסוך עבודה, בעקבות כך נאלץ לנקוט בצעדים ארגוניים על מנת להגן על זכויות העובדים ועל רמת שירות טובה לתושבי העיר.
ועד העובדים במאבק זה מתנהל באחריות, במתינות ועל פי החוק ונוהג בהתאם לכללים המותרים. אנו מתנצלים על אי הנעימות הנגרמת לתושבים, אך לטווח הארוך אנו דואגים לשירות טוב יותר או מנסים למנוע פגיעה בתושבים כתוצאה מטעויות וחוסר ניסיון של הנהלת העירייה.
אנו נאבקים על שמירת פרנסתם ובטחונם התעסוקתי של עובדי העירייה המנוסים והוותיקים ועל שיפור השירות לאזרחים, בין היתר באיוש תקנים, הגברת מתן שירות ומניעת העסקת עובדי קבלן. הנהלת העירייה מבקשת להסלים את הסכסוך, מזמינה משטרה ומגיש תלונות נגד נציגות העובדים ושכרה חברת אבטחה על מנת להבטיח את העסקת קבלנים בעיר. הפרטה הינה תופעה הפסולה פוגעת בתושבים ובעובדים. העירייה נאבקת בעובדיה ואיכות החיים של התושבים ולכך לא נסכים. אנו קוראים להנהלה לשבת עם נציגי העובדים למשא ומתן כנה ואמיתי במקום להתעסק בשיגור מסרים שגויים, שקרים, מגמתיים ומסירת הודעות כוזבות על צעדים חד-צדדיים ושביתות פראיות.
אנו קוראים להנהלת העיר לנהוג באחריות ולסיים את הסכסוך כפי שהיה נהוג עד כה ביחסי עבודה בעירייה.".

יו"ר ועד העובדים מבהיר כי יהיו עוד אסיפות הסברה וצעדים ארגוניים נוספים בהמשך הדרך. מה היה הוא רק פתיח להתנהלות בימים הקרובים. בכוונה ברורה לא מפרסמים על מועדי הכינוסים ועל הציבור שישתתף בו מסיבות מובנות אצל וועד העובדים. תגובת העירייה להודעת הועד טרם נתקבלה.

נושאים: עירייה, סכסוך עבודה, בית שמש
כינוס הסייעות הבוקר
כינוס הסייעות הבוקר
כינוס הסייעות הבוקר
כינוס הסייעות הבוקר
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:51 תגובות
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג:
ועד העובדים: "העסקת עובדי קבלן פוגמת באיכות השירות לתושבי העיר".
שני
(5 / 5)

נכתבה ביום חמישי, 23 בינואר 2020, 06:02

אשריך ישראל פרץ

ועד העובדים: "העסקת עובדי קבלן פוגמת באיכות השירות לתושבי העיר".
נרב בריח לימוןנכתבה ביום שני, 20 בינואר 2020, 06:58

אם זה במתינות ואחריותמאז תתבייש לך מר ועד עובדי העיריה,אפס התחשבות בהורים עובדים וילדים שעומדים בגשם,לנודיע ב23 בלילה על מהלך פראי שכזה רק מחזק בקרב התושבים שחייבים להפריט את שרותי העריה