הוגשה בקשה לתיקון העתירה בבגץ

עיקר הבקשה לצירוף הפרוטוקול מישיבת וועדה לבחירת הרב בבקשה מבקש העותר גם להציג מתן טובת הנאה כביכול לעמותות השולחות נציגים לאסיפה הבוחרת.

אישור נתקבל בבגץ.
אישור נתקבל בבגץ.

בקשה לתיקון העתירה בבג"ץ הוגשה היום ע"י עו"ד אלי בוטבול. בבקשה מבקש העותר לצרף את פרוטוקול הדיון מהישיבה שהתקיימה בוועדה לבחירת רב ביום חמישי שעבר. מהפרוטוקול עולים כמה וכמה עניינים מאוד משמעותיים להבהרת התמונה הכוללת שהדגשים להם זכו באותה ישיבת וועדה. לפני הגשת הבקשה ביקש עו"ד ביטבול מהצדדים בתיק להסכים להגשת הפרוטוקול והטענות וזכה לשיתוף פעולה גם מהפרקליטות, גם מהמשרד לשירותי דת וגם מעו"ד אקסלרוד ב"כ עיריית בית שמש.

"בפרוטוקול ועדת הבחירות מיום 27.7.17 נחשפים מעשים חמורים ופליליים אשר עולים בחומרתם אף על המתואר בעתירה. נצטט בעניין זה את דבריה של נציגת היועץ המשפטי בוועדת הבחירות תוך ציטוט דבריה של עו"ד לפידות.

עו"ד לפידות אמרה לפרוטוקול כך: "אני מבקשת לעדכן שממש בימים האחרונים הועברו אלינו מספר מכתבים שאנו רואים אותם כבעייתיים במיוחד. בשלב זה, ולאחר התייעצות אני לא מתכוונת להציג את המכתבים, שהועברו ללשכה המשפטית. מדובר במועמדים שהגישו מועמדות לתפקיד רב העיר ובנציגי האספה הבוחרת, שטענו שהופעלו עליהם לחצים ואף איומים. אני מניחה שאין צורך לומר בפורום הזה שאם אכן הדברים נכונים הם חמורים ביותר. מכיוון שמדובר בשורה של מכתבים ולא במכתב בודד, יש פה לטעמי בעיה חמורה ביותר."

בפרוטוקול ועדת הבחירות עולה, תמונה קשה ביותר של לחצים ואיומים על מועמדים ועל חברי האסיפה הבוחרת. בבקשה מבקש העותר גם להציג מתן טובת הנאה כביכול לעמותות השולחות נציגים לאסיפה הבוחרת.

העירייה אישרה הקצאת מקרקעין ללא תמורה לעמותת מניין אברכים רמת חפציבה – בית שמש ( ע"ר ) שהינה עמותה אשר נבחרה על ידי ועדת הבחירות כזכאית לשלוח נציג לגוף הבוחר. כמו כן, ביום הגשת העתירה פרסמה העירייה את החלטתה בדבר תחילת הליך הקצאת מקרקעין ללא תמורה לעמותת אור רמת בית שמש ( ע"ר ) שהינה עמותה שהוקמה בתאריך 22.1.16 וכבר זותה לקבל כעת הקצאת מקרקעין ללא תמורה.

בלתי מתקבל על הדעת שתוך כדי מערכת הבחירות, יקבלו חברי האסיפה הבוחרת טובות הנאה מהעירייה או מראש העיר ובכך למעשה נפגע אנושות שיקול הדעת של נציגם, לאחר שהעמותה קיבלה לכאורה תמורה עבור תמיכה במועמדו של ראש העיר.

כמו כן העלה עו"ד בוטבול את הסתייגותו מהעובדה כי הוועדה לא דנה באישור אחד המועמדים, אהרון בוטבול, " עיון בפרוטוקול ועדת הבחירות מיום 27.7.17 מגלה שועדת הבחירות פשוט התעלמה מהגשת המועמדות של הרב בוטבול ולא דנה כלל באישור או פסילת מועמדותו.". לכן מבקש עו"ד ביטבול להגיש את המסמכים אותם צירף לבית המשפט.

במקרים דומים קיבל בית המשפט את הבקשה במיוחד לאחר שהצדדים הסכימו להגשת כל המסמכים.

נושאים: בגץ, בחירות לרב בבית שמש, עיריית בית שמש, עוד אלי בוטבול
אישור נתקבל בבגץ.
אישור נתקבל בבגץ.
אישור נתקבל בבגץ.
אישור נתקבל בבגץ.
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: