נחנך גן מוסיקה חדש בנחל איילון

יהיה נכון לקרוא לגן החדש גן השלום, שכן בעקבות חנוכתו ע"פ דוברות עיריית בית שמש מתחיל אביב העמים במועצת העיר, בלוך משבחת את שיטרית ואת אדרי כאילו לא זרם ים דם ביניהם...

הנוכחים בחנוכת גן איילון
הנוכחים בחנוכת גן איילון

היום התקיים טקס בו נחנך גן מוסיקה שנבנה בסיוע המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל. חנוכת גנים כאלה כבר הופכת למעשה שיגרה בעיר, נדמה שזהו הגן המוסיקלי השלישי שנחנך בעיר. אחד בגן פסגות השבע. עד כאן חדשות עליהם דווחנו ע"י דוברות העירייה, ונכון לדווח על פעילות העירייה גם לציבור באמצעות העיתונות.

מעכשיו פוליטיקה. המשיכה ההודעה מהדוברות: "במהלך האירוע שיבחה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך את המשרד (לפריפריה) על הירתמותו לקידום העיר, את סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית ואת חבר המועצה שלום אדרי על שיתוף הפעולה בהקמת הפארק ואת מינהל תפעול על התחזוקה." אתם קוראים נכון, עליזה בלוך שיבחה את משה שיטרית ואת שלום אדרי. כהוזה הייתי, האמנם כך, אז מה רע להזמין עיתונאים לשמוע את הדברים יוצאים מפיה של גב' בלוך לאוזני כל? האם באמת חזר אביב העמים לעירנו?

מי שבקי במערכת היחסים העירונית כמובן מזלזל בהודעה הזו ובתוכנה. ואיננו מקנטרים חלילה כוונה להשכין שלום, כי פשוט המציאות הזו אינה נכונה.

אז זה ההבדל בין דיווח לציבור באמצעות עיתונות לבין קבוצות עדכונים בהם רשאים הדוברים לכתוב כל אשר על ליבם ואין מי שיחרה אחריהם. אגב על המשך ההודעה באמת שאין מה להוסיף.

ההבדל בין עיתונות חופשית לקבוצת עדכונים

נושאים: גן מוסיקלי, עיריית בית שמש, אביב העמים
הנוכחים בחנוכת גן איילון
הנוכחים בחנוכת גן איילון
הנוכחים בחנוכת גן איילון
הנוכחים בחנוכת גן איילון
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: