יו"ר נציגות העובדים מוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה: "לעירייה יש מנכ"ל אבל נעדר סמכויות".

הדברים נאמרו בכינוס עובדים טרם הכרזת סכסוך עבודה בנוכחות יו"ר ההסתדרות

כינוס העובדים
כינוס העובדים

כינוס עובדים בעיריית בית שמש היום במעמד יו"ר הסתדרות העובדים ארנון בר דוד ויו"ר מרחב ירושלים מר דני בונפיל. הזדמנות לראשי ההסתדרות לפגוש בעובדי עיריית בית שמש גם לתמוך ולחזק אותם במאבקם המתפתח מול העירייה וגם לאחל ברכת שנה טובה. אגב אין מי שזוכר את הפעם האחרונה בה ביקר בעיר המזכ"ל הכללי של ההסתדרות, אז הנה היום הגיע, אחרי בחירתו המחודשת טרח ובא לעיר ארנון בר דוד בכבודו ובעצמו.

העובדים לא הוציאו הודעות לתקשורת מסבירות את מהות הכינוס, וכל אשר קיבלנו זו הייתה הודעה לקונית, תבואו ותופתעו.

אז כן הופתענו מעצמת הדברים שאמר יו"ר נציגות העובדים. התחושה היא שלבו כנראה טעון מאוד על התנהלות העירייה ובעיקר ביחסה לעובדים. בהמשך יפרט פרץ את רשימת העובדים המקופחים.

ישראל פרץ האשים, ואין מילה רכה לתאר את דבריו, את אריה ברדוגו גזבר העירייה במצב שנוצר. "לא ייתכן שגזבר ישלוט בעירייה ללא מיצרים. ועושה בה ככל העולה על רוחו." דברים קשים? חכו להמשך. "הוא ביטל את תפקיד המנכ"ל. סירבתי להיפגש אתמול עם המנכ"ל, כי מי שיש לו את האחריות צריך גם שיהיו לו הסמכויות. לא יכול שהמנכ"ל ישא באחריות והסמכות תהיה במקום אחר." רמז על דרך ההתנהלות בעיריית בית שמש. למי שלא הבין, אומר יו"ר העובדים, מי שמסתובב יום יום שעה שעה בין כתלי העירייה שיש מנכ"ל אבל חסר סמכות!!! היכן הסמכות? רק מתוך היקש לדבריו למעלה לא קשה לנחש. גזבר העירייה מנהל את העיר ואת העירייה!!! דברים קשים וחמורים על התנהלות עיריית בית שמש, ואת זה לא אומר אדם מהשורות האחוריות אלא מהבכירים שבהם.

"הכרזנו אתמול על סכסוך עבודה. יש לנו מצוקות פה, מזכירות בתי ספר- אלה שעובדות במוסדות חינוך עם יותר מ-12 כיתות – אינן מקבלות שכרן ע"פ חוק." ומסביר פרץ, מי שש בבית ספרו 18 כיתות זכאי לשכר אחר מאשר מזכירה המשמשת בתפקיד בבי"ס עם 12 כיתות.

מהות הסכסוך לא פורטה, כאמור אין התכתבויות, אפילו מכתב התראה על טרום הכרזת סכסוך לא יצא.

סיכום הדברים: העובדים קיבלו גיבוי מההסתדרות, שוב לא ברור איזה גיבוי ועל מה

נושאים: עיריית בית שמש, אריה ברדוגו, ישראל פרץ, יוחנן מאלי, עליזה בלוך
כינוס העובדים
כינוס העובדים
כינוס העובדים
כינוס העובדים
הכי טובים, הכי מעודכנים:
הורידו עכשיו ב-Google Playהורידו עכשיו ב-AppStore
תגובות הגולשים:
בניגוד לאחרים, דעתכם חשובה לנו! כתבו:
דירוג: